۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۲۰

امام جمعه اصفهان:

شوراهای اداری موضوع محور برگزار شود

شوراهای اداری موضوع محور برگزار شود

اصفهان _ نماینده مقام معظم رهبری در استان اصفهان گفت: باید مراقب بود که وقت نخبه‌های کشور در شوراهای اداری با سخنرانی نگذرد و شوراها به شکل موضوع‌محور برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ایت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه اصفهان شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در دولت‌های قبل در آن شرکت نمی‌کردم، زیرا این شوراها بی‌خاصیت بود. شورای اداری فرصت ارزشمندی است، اما عادت و عرف شورای اداری این است که اگر امام جمعه و استاندار باشد چند دقیقه صحبت می‌کنند و به پایان می‌رسد. هیچ موضوعی نیست که روی آن بحث شود و خروجی داشته باشد. در همه سخنرانی‌ها همه فرمانداران باید شرکت کنند در حالی که اصلاً ربطی به این سخنرانی‌ها ندارند و به درد آن‌ها نمی‌خوردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این دولت جلسات شورای اداری اصفهان به این شکل پیش نرفت و موضوعی در نظر گرفته و روی آنها صحبت شد و مدیران مربوطه بحث کردند و چیزی به دست آمد. باید مراقب بود که وقت نخبه‌های کشور در شوراهای اداری با سخنرانی نگذرد و مسئولان مربوط به آن موضوع به شورا بیایند تا سود داشته باشد؛ باید کارگزاران ما الگوی یک انسانی باشند تا شرایط درست شود و به درستی پیش برود.

امام جمعه اصفهان افزود: مردم در آداب و رفتار خود به بزرگان کشور نگاه می‌کنند. امیر مؤمنین (ع) می‌فرمایند کسی که بخواهد بر کسی سرپرستی و ولایت داشته باشد، برای اینکه زیردستانش کارشان را درست انجام دهند، اول باید خودش در راه درست باشد.

کد خبر 5516295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha