۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۹

میرزاجانی خبرداد:

تلاوت آماده پخش ۲۶ قاری در اوقات اذانگاهی شبکه آفتاب

تلاوت آماده پخش  ۲۶ قاری در اوقات اذانگاهی شبکه آفتاب

در ادامه تولیدات تلاوت قرآن در استان‌ها، در یک همکاری مشترک بین صدا و سیمای استان مرکزی و شورای عالی قرآن، تعداد ۸۲ قطعه تلاوت تصویری از ۲۶ قاری ممتاز استان مرکزی ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: در ادامه تولیدات تلاوت قرآن در استان‌ها، در یک همکاری مشترک بین صدا و سیمای استان مرکزی و شورای عالی قرآن، تعداد ۸۲ قطعه تلاوت تصویری از ۲۶ قاری ممتاز استان مرکزی ضبط شد.

میرزاجانی افزود: در هفته‌های گذشته آموزش و کارورزی قطعاتی که بنا بود توسط قاریان در استودیو تلاوت شود به صورت مجازی در دستور کار حوزه تولید شورای عالی قرآن قرار گرفت و قراء آمادگی لازم را جهت اجرای موفق به دست آوردند.

وی ادامه داد: این برنامه تولیدی از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه در بقاع متبرکه استان مرکزی با حضور مهدی تیموری مدیر تولید شورای عالی قرآن و سیدمحمد کرمانی کارشناس تولید شورا انجام شد.

میرزاجانی، از همکاری مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی، تهیه کننده برنامه، نماینده شورای عالی قرآن در استان مرکزی، همچنین از تلاش‌های همکاران حوزه نظارت و هیأت اعزامی شورا قدردانی کرد و گفت: تلاوت‌هایی که ضبط شده، پس از طی مراحل تدوین و نظارت، به زودی در اوقات اذانگاهی شبکه آفتاب پخش خواهد شد.

ضبط این تلاوت‌ها در بقاع امام‌زاده علی اصغر (ع) ساوه، امام‌زاده سید اسحاق (ع) ساوه، امام‌زاده شاهزاده حسین (ع) ساوه، امام‌زاده اسماعیل (ع) یل‌آباد، امام‌زاده محمدعابد (ع) فراهان و امام‌زاده عبدالله (ع) و آمنه خاتون (س) اراک انجام شد.

برگزاری جلسه با داریوش دبیقی مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی، حجت‌الاسلام دهقانی رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و حضور در جلسات قرآن هفتگی مرتضی کرمی و مجید جدیدی از دیگر برنامه‌های هیئت اعزامی شورای عالی قرآن بود.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن اظهار امیدواری کرد که با اهتمام صدا و سیمای مراکز استان‌ها و با همراهی جامعه قرآنی، فرآیند تولید تلاوت از قاریان بومی در سایر استان‌ها هم به زودی آغاز شود.

کد خبر 5517275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha