۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

٢۶ درصد نیروی کار استان زنجان در بخش کشاورزی فعال است

 ٢۶ درصد نیروی کار استان زنجان در بخش کشاورزی فعال است

زنجان-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: حدود ٢۶ درصد نیروی کار استان در بخش کشاورزی فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل قاسملو صبح سه شنبه در دیدار با مدیران شرکت برق زنجان، بر ایجاد انگیزه جهت تولید برق توسط صنایع تاکید کرد و گفت: حدود ٢۶ درصد نیروی کار در استان زنجان در بخش کشاورزی می‌باشند.

وی با بیان اینکه تأمین برق بخش کشاورزی و مواد غذایی باید مورد تاکید قرار گیرد، اظهار کرد: مدیریت مصرف باید در دستور کار همه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: باید مصرف آب و برق در استان با مدیریت درستی در استان زنجان اجرا شود.

در ادامه مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان ابراز داشت: دو پدیده‌ی کاهش ظرفیت نیروگاه‌های برق آبی و استفاده بیشتر از منابع آب زیرزمینی به دنبال آن، شاهد مصرف برق بیشتر هستیم.

علی خلجی با اشاره به تغییر ساعات اداری در سطح کشور به صورت یکپارچه و تأثیر مثبت آن در روند مدیریت مصرف برق، گفت: با همکاری متولیان هر بخش، تفاهم نامه‌های مدیریت مصرف در بخش‌های صنعتی و کشاورزی به منظور گذر موفق از پیک بار سالجاری انجام شده و با تعرفه بندی بخش خانگی و استفاده از سیستم تشویقی برای مشترکین کم مصرف در تلاش هستیم تا با تبعات کمتری نسبت به سال گذشته از پیک مصرف برق عبور کنیم.

وی ابراز داشت: امیدواریم در سالجاری با همکاری تمامی ذی نفعان با موفقیت از فصل گرم سال عبور کنیم.

مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان، به نیروگاه آریان اشاره کرد و گفت: نیروگاه آریان در سالجاری و سریع‌تر از زمان مقرر با حضور وزیر نیرو وارد مدار شد و میزان تولید نیروگاه گازی را در سطح استان به میزان قابل توجهی افزایش داد.

خلجی یاد آورشد: نیروگاه ذکر شده تأثیر بسزایی در سطح کشور گذاشته و گشایش‌های حاصله نیز به دلیل افزایش میزان تولید در نیروگاه‌های گازی است.

کد خبر 5519793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha