۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵

امام جمعه ساری:

قوه قضاییه با مخلان توزیع اقلام و کالاها برخورد کند

 قوه قضاییه با مخلان توزیع اقلام و کالاها برخورد کند

ساری- امام جمعه ساری گفت: انتظار داریم قوه قضاییه با اخلال کنندگان در فرآیند توزیع اقلام و کالاها برخورد کند.

به گزارش خبرنگار مهر. آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوایی الهی، آن را محصول نماز جمعه بیان کرد و گفت: باید زندگی را بر محوریت تقوا مدیریت کنیم و پیش ببریم.

وی گفت: انسان باتقوا زندگی خود را آلوده نمی‌کند و حیاتش طیبه خواهد بود.

امام جمعه ساری با اشاره به تبعات حضور آمریکا در منطقه، افزایش کشت مواد مخدر را از جمله این تبعات ذکر کرد و گفت: آمریکا دنبال سیاست‌های استعماری و استکباری خود است.

وی با اشاره اینکه برای مبارزه با مواد مخدر شهدای زیادی تقدیم کرده ایم، افزود: اگر یک نفر گرفتار اعتیاد شود همانند از بین رفتن تمام جمعیت و بشریت است و اگر یک نفر را احیا کنیم همانند احیای تمام بشریت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به نمونه‌هایی از جنایت‌های منافقان اشاره کرد و گفت: ترور در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی یارانش از جمله جنایت‌ها است.

آیت الله لائینی با بیان اینکه کشورهای استعماری و منافقان درپی سلطه بر دنیا هستند، افزود: امروز منافقان که ۱۷ هزار ترور انجام دادند در دامن کشورهای استکباری پرورش می‌یابند.

امام جمعه ساری با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تقدیر از تلاش‌های این مجموعه، افزود: قوه قضائیه در رونق تولید و فعال کردن واحدهای تولیدی، برخورد با احتکار و هرج ومرج نقص دارد و افزایش نظارت برای بازار از جمله مطالبات است.

آیت الله لائینی تاکید کرد: انتظار داریم قوه قضائیه با اخلال کنندگان در فرایند توزیع اقلام و کالاها برخورد کند و با انحصارکنندگان، تجاوز به منابع طبیعی و عرصه‌های جنگلی مقابله کند.

وی مسئله تولید و منابع طبیعی را مهم دانست و گفت: تجاوز به منابع طبیعی از غرب به شرق استان کشیده شده است.

کد خبر 5522367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha