۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۹

معاون استاندار سمنان:

تصمیم نهایی برای خوابگاه ورزشی سمنان/ بنا ایمن می‌شود

تصمیم نهایی برای خوابگاه ورزشی سمنان/ بنا ایمن می‌شود

سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به ساخت بنای ناایمن خوابگاه ورزشی مرکز استان، گفت: تصمیم گیری نهایی برای ایمن سازی این بنا گرفته و عملیات ساخت تا تائید نهایی متوقف شده است.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به بروز شائبه در نحوه ساخت خوابگاه ورزشی مرکز استان سمنان و همچنین بیم پدید آمدن حوادث مشابه آنچه در پلاسکو و متروپل آبادان شاهد بودیم، تاکید کرد: ایمن سازی ساختمان از ابتدا یکی از مطالبات و دغدغه‌های دولت در زمینه خوابگاه ورزشی سمنان بوده است.

وی با بیان اینکه در مرحله اجرای ساختمان خوابگاه ورزشی سمنان، ایراداتی وجود داشت، تاکید کرد: ساختمان خوابگاه ورزشی سمنان نقایص جدی دارد و بر اساس مصوبه شورای فنی این ساختمان باید پلمب و سپس زیر نظر مشاور ذیصلاح مقاوم سازی شود.

معاون استاندار سمنان گفت: با حضور مشاور ایمنی و مقاومت سازی در وهله اول بررسی و ساختمان پلمب می‌شود در صورتی که اقدامات ایمن سازی مورد تائید باشد، اجرای طرح مجدداً از سر گرفته خواهد شد و در غیر این صورت فسخ قرارداد با پیمانکار انجام خواهد شد.

حمیدی با بیان اینکه مطابق قرار داد با سرمایه گذار، می‌بایست تمام الزامات ایمنی رعایت می‌شد، افزود: اجاره کار غیر فنی آن هم در مکانی که قرار است خوابگاه ورزشی و محل اسکان چندین نفر باشد، نخواهیم داد.

کد خبر 5527251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha