۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۵

در کنفرانس بازسازی مطرح می‌شود؛

انگلیس: هر کاری را برای پیروزی اوکراین انجام خواهیم داد

انگلیس: هر کاری را برای پیروزی اوکراین انجام خواهیم داد

وزیر خارجه انگلیس قرار است بار دیگر به دولت اوکراین اطمینان دهد که لندن برای مقابله با پیشروی ارتش روسیه، دست به هر اقدامی خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای‌نیوز، «لیز تراس» وزیر خارجه انگلیس امروز در کنفرانس بازسازی اوکراین در شهر لوگانوی پاریس اعلام می‌کند که لندن به حمایت خود از کی‌یف تا زمانی طولانی ادامه می‌دهد و با تهاجم روسیه مقابله خواهد کرد.

بنا بر اعلام وزارت خارجه انگلیس، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین از انگلیس خواسته از بازسازی شهر کی‌یف، پایتخت اوکراین و مناطق پیرامونی آن، پشتیبانی کند.

آنگونه که در این گزارش آمده، لیز تراس خواهد گفت که انگلیس دست به هر اقدامی خواهد زد تا مطمئن شود اوکراین در جنگ پیروز خواهد شد. به همین دلیل نیاز است که حمایت ما از اوکراین بلندمدت باشد.

با وجود توانایی یگان موشکی ارتش روسیه در هدف قراردادن کی‌یف و پیشروی گام‌به‌گام آنها در مناطق شرقی اوکراین، تلاش‌ها برای بازسازی کی‌یف، با مشکلات جدی روبرو خواهد شد.

به گفته وزیر خارجه انگلیس بازسازی اوکراین از جنگ روسیه، به پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) نشان خواهد داد که نتیجه تلاش‌های او برای نابودی اوکراین، صرفاً منجر به ایجاد ملتی متحدتر، قوی‌تر و موفق‌تر شد.

از آ غاز عملیات نظامی روسیه، ارتش این کشور در چند نوبت، از جمله هفته پیش، مناطق نظامی شهر کی‌یف را با موشک هدف قرار دادند. انگلیس، آمریکا و کشورهای اروپایی برای مقابله با پیشروی ارتش روسیه در خاک اوکراین تاکنون انواع حمایت‌های نظامی و سیاسی را انجام داده‌اند و تحریم‌های پی‌درپی علیه دولت روسیه اعمال کرده‌اند.

وزیر خارجه انگلیس در این کنفرانس همچنین اعلام خواهد کرد که پشتیبانی لندن از اوکراین شامل کمک‌های فوری و بلندمدت خواهد بود.

وزیر خارجه انگلیس در کنفرانس امروز همچنین اعلام خواهد کرد لندن با همکاری متحدانش میزبان کنفرانس بازسازی ۲۰۲۳ اوکراین خواهد بود و برای هماهنگی کارها، دفتری در لندن تأسیس می‌کند.

کد خبر 5530206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • به GB ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      2 0
      لفظ «شکست روسیه، ارسال سلاح های مرگبار و تحریم های فلج کننده غرب»به لفظ «کمک به بازسازی اوکراین» تنزل کرده.