۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۱

مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

جلوگیری از کشت گیاهان ممنوعه اولویت جهاد کشاورزی قزوین است

جلوگیری از کشت گیاهان ممنوعه اولویت جهاد کشاورزی قزوین است

قزوین- مدیر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: شناسایی و جلوگیری از کشت گیاهان ممنوعه در واحدهای تولیدی این استان در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی میرزایی با توجه به اهمیت مقابله با کشت گیاهان ممنوعه مانند خشخاش، شاهدانه و غیره که مصوب نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان است، برگزاری گشت‌های مشترک با نیروی انتظامی به صورت موردی، ماهانه و اضطراری انجام می‌شود.

مدیر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی قزوین ادامه داد: یکی از اقدامات لازم در این راستا ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر با فرمانداران و بخشداران نسبت به برگزاری همایش‌های آموزشی و توجیهی برای اعضای شورای اسلامی روستاها و دهیاران است که باید مورد توجه مدیران جهاد کشاورزی شهرستان قرار گیرد.

وی مطرح کرد: به تمامی کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی تاکید شده که در خصوص رصد و جلو گیری از کشت گیاهانه ممنوعه مسئولیت داشته و موظف هستند که در تمام بازدیدهای نامحسوس مزارع، باغات، گلخانه‌ها، مرغداری‌ها، دامداری‌ها، دیم زارها، بیشه‌ها و غیره موارد لازم را رصد کنند.

این مسئول بیان کرد: به طور حتم با هدف ایجاد انگیزه در راستای شناسایی و جلوگیری از کشت گیاهان ممنوعه قرار شده تا کارشناسان فعال در این خصوص مورد تشویق قرار بگیرند.

میرزایی خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی، آموزشی، ترویجی و رصد فضای مجازی در این راستا بسیار مهم بوده و باید بیش از پیش مورد اهتمام قرار گیرد.

کد خبر 5530359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha