۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸

در دانمارک؛

مظنون ۲۲ ساله تیراندازی در مرکز خریدی در کپنهاگ بازداشت شد

مظنون ۲۲ ساله تیراندازی در مرکز خریدی در کپنهاگ بازداشت شد

پلیس کپنهاگ اعلام کرد که به دنبال تیراندازی و کشته شدن سه تن در مرکز خرید این شهر، یک مظنون ۲۲ ساله را بازداشت کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، شب گذشته مردی مسلح در جریان تیراندازی در مرکز خریدی پر ازدحام در کپنهاگ پایتخت دانمارک، سه تن را کشت و چندین نفر دیگر را زخمی کرد.

«سورن تامسن» رئیس پلیس کپنهاگ در نشستی خبری پس از این تیراندازی گفت: ضارب (تیرانداز) شخصی نیست که به طور مشخص هویت او را بشناسیم.

براساس اظهارات شاهدان، این مرد جوان که به تفنگی بزرگ مسلح بوده، اندکی پس از حضور پلیس در مرکز خرید «فیلدز» که در حدفاصل بین مرکز شهر و فرودگاه کپنهاگ واقع شده، بدون اعمال خشونت بازداشت شده است.

بنا بر اعلام رئیس پلیس کپنهاگ، در جریان این تیراندازی که از فوریه ۲۰۱۵ تاکنون بی‌سابقه بوده، سه تن کشته و شماری زخمی شده‌اند که حال سه تن از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها در خصوص انگیزه نژادپرستانه یا موارد دیگر در فضای مجازی، پلیس دانمارک تایید کرده که تحقیقات روی ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی که مضنون را با تفنگ و اسلحه‌ای نشانه رفته به سر خود به تصویر می‌کشد، آغاز کرده است.

در جریان تیراندازی‌های رخ داده در فوریه ۲۰۱۵ در کپنهاگ،دو تن کشته و پنج تن دیگر زخمی شده بودند.

کد خبر 5530409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha