۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۶

شیشه فروش:

گردوخاک ادارات و فعالیت‌های آموزشی ۱۶ شهر اصفهان را تعطیل کرد

گردوخاک ادارات و فعالیت‌های آموزشی ۱۶ شهر اصفهان را تعطیل کرد

اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها در ۱۶ شهر استان اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به فعالیت توده گردوخاک کانون‌های داخلی استان تا اواخر روز سه‌شنبه، عصر امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل جلسه داد.

وی افزود: به منظور کاهش مواجهه با این شرایط کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان مصوب کرد هر گونه فعالیت منجر ممنوعیت هرگونه فعالیت منجر به افزایش گرد و خاک روز سه‌شنبه ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر لزوم رعایت اصول حفاظت فردی و استفاده از ماسک در صورت تردد افراد در سطح شهر، خاطرنشان کرد: براساس مصوبه کارگروه اضطرار استان فردا سه‌شنبه همه ادارات، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و فعالیت‌های ورزشی تابستانه مهدهای کودک شهرستان‌های اصفهان، خورو بیابانک، ِنجف آباد، اردستان، نائین، ورزنه، خمینی شهر، فلاورجان، لنجان، مبارکه،
کوهپایه، هرند، جرقویه، شهرضا، برخوار، شاهین شهر و میمه تعطیل است

کد خبر 5530779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید سعید ناظم البکا AE ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      1 0
      بی برنامگی ، و مهم نبودن وضعیت زندگی م دم برای سیستم حاکمیتی در بوجود آمدن چنین معظلاتی چه برای اصفهان یا خوزستان سیستان بلوچستان ، هرمزگان و‌دیگر شهر ها زسیار بسیار پر رنگ است و‌نقش اساسی را ایفا میکند ، ان موقعی که ترکیه سد سازی کرد و آب را بر روی عراق نهایتاً دجله و فرات بست و تنش آن به ایران هم