۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹

مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی فردا برگزار می شود

مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی فردا برگزار می شود

آئین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی سراسر کشور از فردا ۲۱ تیر ماه با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان در مشهد مقدس آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، آئین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی سراسر کشور با هدف عمق بخشی در ارتباطات فرهنگی ملل در بستر فرهنگ غنی ایران اسلامی، تعمیق ارتباطات عاطفی، تقویت و استمرار بخشی به ارتباطات دانش‌آموختگان، در شهر مشهد همزمان با دهه امامت و ولایت و در کنار مضجع شریف علی ابن موسی الرضا «ع» و توسط اداره کل دانشجویان بین‌الملل سازمان امور دانشجویان و به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی دختر سراسر کشور از فردا ۲۱ تیر ماه آغاز می‌شود و تا ۲۳ تیر ماه ادامه دارد. آئین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی پسر سراسر کشور نیز ۲۴ لغایت ۲۶ تیر ماه برگزار می‌شود.

در این آئین که در صحن علی ابن موسی رضا «ع» برگزار می‌شود دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان نیز حضور خواهد داشت.

دانشجویان بین‌الملل از بیش از ۲۰ ملیت و ۴۳ دانشگاه در این آئین شرکت می‌کنند و برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی با نگاه تخصصی به دانشجویان بین‌الملل برای آن‌ها طرح‌ریزی شده است.

این آئین سابقه برگزاری در سال‌های گذشته را داشته است اما برای اولین بار است که بعد از دوران کرونا به این شکل و نگاه تخصصی به دانشجویان بین‌الملل برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 5535492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha