همزمان با سفر کوخاوی به رباط؛

همکاری میان مغرب و رژیم صهیونیستی در بخش صنایع نظامی تقویت می‌شود

همکاری میان مغرب و رژیم صهیونیستی در بخش صنایع نظامی تقویت می‌شود

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که سفر سه روزه اش به مغرب را از روز دوشنبه آغاز کرده،در گفتگو با مقامات نظامی این کشور تلاش دارد روابط میان رباط و تل آویو را دربخش صنایع نظامی تقویت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه روسیا الیوم امروز چهارشنبه در گزارشی نوشت: ژنرال آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که سفر سه روزه اش به مغرب را از روز دوشنبه آغاز کرده، در گفتگو با مقامات ارشد نظامی این کشور تلاش دارد روابط میان رباط و تل آویو در بخش نظامی را تقویت کند.

این نخستین دیدار رسمی یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی در این سطح از مغرب است. کوخاوی در جریان این سفر گفتگوهایی با عبداللطیف لودیی وزیر دفاع مغرب داشته است.

بنابراین گزارش، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی همچنین دیدارهایی را با ژنرال فاروق بلخیر بازرس کل نیروهای مسلح سلطنتی و ابراهیم حسنی فرمانده اداره اطلاعات نظامی مغرب داشته است.

در بیانیه ارتش مغرب در ارتباط با این دیدار آمده است که در دیدار مقامات مغربی با آویو کوخاوی، موضوع توسعه توان دفاعی مغرب از طریق آغاز پروژه‌های مشترک در زمینه صنایع نظامی مورد بررسی قرار گرفته است.

گفتنی است سفر آویو کوخاوی از روز دوشنبه هفته جاری در میان اعتراضات گسترده مردم مغرب علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و حضور این مقام صهیونیست در رباط آغاز شده است.

مردم مغرب در کنار فعالان حقوق بشری در روزهای اخیر اعتراضات متعددی را علیه این سفر انجام داده و حتی تصاویری از رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی را به آتش کشیده اند.

کد خبر 5542600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha