با هدف تقویت عادی سازی روابط؛

سرمایه گذار اماراتی باشگاه هاپوئل تل‌آویو را خریداری می‌کند

سرمایه گذار اماراتی باشگاه هاپوئل تل‌آویو را خریداری می‌کند

رسانه های عبری گزارش دادند که یک سرمایه گذار اماراتی برای خرید باشگاه فوتبال «هاپوئل تل آویو» ابراز علاقه‌مندی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، یک سرمایه گذار اماراتی به تازگی برای خرید یک باشگاه فوتبال در اراضی اشغالی وارد عمل شده است.

بنابراین گزارش، «عیساوی فریج» وزیر همکاری‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی و «یاریو لیوین» از اعضای حزب لیکود در تلاش برای نهایی کردن این قرارداد هستند.

براین اساس، این سرمایه گذار اماراتی در نظر دارد که باشگاه هاپوئل تل آویو را خریداری کند. عیساوی فریج در این باره به یک شبکه ورزشی در اراضی اشغالی گفت که روند اجرای این قرارداد از لحاظ مالی و اداری نهایی شده و تنها مسأله‌ای که موجب عدم امضای توافق است برخی مشکلات بین المللی است که باید حل شوند.

وی افزود: البته این توافق برای فصل بعد این باشگاه اجرایی نمی‌شود اما از دو سال بعد با اجرایی شدن قرارداد مذکور، باشگاه هاپوئل تل آویو، یک مالک اماراتی خواهد داشت.

وی پیش بینی کرد که مشکلات بین المللی برای ثبت این قرارداد نهایتاً تا پایان سال ۲۰۲۲ حل شوند. باشگاه هاپوئل تل آویو از باشگاه‌های مطرح در اراضی اشغالی است که به قرمزها شهرت دارند.

گفتنی است که امارات و رژیم صهیونیستی در اواخر سال ۲۰۲۰ به میانجیگری دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا، توافق عادی سازی روابط را به امضا رساندند. پس از این توافق نیز روابط دو جانبه میان تل آویو و ابوظبی در بخش‌های مختلف تقویت شده است.

کد خبر 5545940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha