در ادامه اقدامات علیه فلسطنیان؛

رژیم صهیونیستی منزل سه فلسطینی دیگر را تخریب می کند

رژیم صهیونیستی منزل سه فلسطینی دیگر را تخریب می کند

مسئولان رژیم صهیونیستی با تخریب منزل سه شهروند فلسطینی به بهانه انجام عملیات علیه صهیونیست ها موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، مسئولان رژیم صهیونیستی با تخریب منزل سه شهروند فلسطینی به بهانه انجام عملیات علیه صهیونیست‌ها موافقت کردند.

این در حالی است مسئولان رژیم صهیونیستی پیش از برای تخریب منزل این سه شهروند فلسطینی برنامه داشتند، ولی به خاطر سفر جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به اراضی اشغالی آن را به تعویق انداختند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است که علت تخریب منزل این شهروندان فلسطینی انجام عملیات علیه اسرائیلی بوده است.

این اقدام مسئولان رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در حالی است که یک مؤسسه حقوقی صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کرد که مسئولان اسرائیل زمین‌ها و املاک بخش شرقی بیت المقدس را به نام یهودیان ثبت می‌کنند.

مؤسسه مذکور اعلام کرد که این اقدام مسئولان اسرائیلی بدون آگاهی شهروندان فلسطینی صورت گرفته است و از مناطقی که زمین‌های آن به نفع صهیونیست‌ها مصادره شده است، محله‌ای در منطقه شیخ جراح است که حدود ۴۵ خانواده فلسطینی در آن زندگی می‌کنند.

صهیونیست‌ها مدعی هستند که پیش از سال ۱۹۴۸ مالک این زمین‌ها بوده اند، مسئله‌ای که شهروندان فلسطینی به شدت آن را رد می‌کنند.

گفتنی است، خانواده‌های فلسطینی در محله «ام هارون» در منطقه شیخ جراح واقع در بخش شرقی بیت المقدس اشغالی با کوچ اجباری و تخلیه خانه‌هایشان مواجه هستند.

کد خبر 5547176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha