۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۵۱

با حکم وزیر آموزش و پرورش؛

علامتی مدیر عامل کانون پرورشی فکری شد

علامتی مدیر عامل کانون پرورشی فکری شد

حامد علامتی با حکم یوسف نوری، مدیر عامل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با توجه به صورت جلسه مجمع عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با صدور حکمی حامد علامتی را به سمت مدیرعامل این‌کانون منصوب کرد.

علامتی دکترای جامعه‌شناسی دارد و دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان بوده است. از جمله سوابق کاری او می‌توان به مدیر کل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی، عضویت در هیأت امنای مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا، عضو شورای تشکل‌های دانش‌آموزی کشور، عضویت در هیأت امنای سازمان دانش‌آموزی و ... اشاره کرد.

اعضای مجمع عمومی کانون را وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم، وزیر ارشاد، وزیر اقتصاد، رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس صداوسیما تشکیل می‌دهند.

پیش از این مهدی علی اکبری مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بود.

در صورت‌جلسه مورد اشاره آمده است:

در تاریخ ۲۵ تیرماه مجمع عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور امضاءکنندگان ذیل در دفتر وزیر محترم آموزش و پرورش تشکیل شد، در اجرای اسناد تحول بنیادین آموزش و پرورش، ضرورت توجه ویژه ساحت هنری و زیبایی شناختی در تعلیم و تربیت کودکان این مرز و بوم و به منظور تقویت جریان تولید، توزیع و عرضه محصولات مناسب فرهنگی اعم از کتاب، فیلم، تئاتر، سرود، اسباب بازی و بازی‌های ویژه کودکان و نوجوانان و صیانت از آنها در برابر آسیب‌های اجتماعی و شناسایی و پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری دانش آموزان و اجرای برنامه‌های دولت مردمی، لازم است هیأت مدیره کانون ترمیم و تقویت شود، براین اساس و حسب پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش، در اجرای بندهای ب و پ ماده ۱۱ اساسنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان - مصوب ۳۱ اردیبهشت سال ۵۹ شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران و اصلاحات و الحاقات بعدی - جناب آقای حامد علامتی به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتخاب و تعیین می‌گردند.

امید است حضور ایشان موجب تقویت و تحکیم ارکان کانون و تسهیل حل و فصل مسائل کانون شده و گزارش عملکرد خود را ظرف مدت شش ماه آینده به مجمع عمومی ارائه کنند.

کد خبر 5552273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • به دنبال عدالت IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 0
      با سلام اگه حامد علامتی ، توانست رتبه بندی را که حق مسلم مربیان کانون است برقرار نماید و حقوق ومزایای مربیان را افزایش دهد یا کانون را در آموزش وپرورش ادغام کند واقعا علامت پیشرفت در کانون است وگرنه با بقیه هیییییییچ فرقی ندارد چند صباحی میماند و می رود
    • بازنشسته IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 0
      لطفا مثل مدیر عامل های قبلی نباش اول حق بازنشسته ها رو بدید ۳۰ سال زحمت در انتظار سنوات موندن سخته دوسال پیش اگر حق ما رو می‌دادند الان پول ما دو برابر می شد ولی متاسفانه الان داره پول خورد میشه