روز گذشته آغاز شد؛

رزمایش دریایی مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی در دریای سرخ

رزمایش دریایی مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی در دریای سرخ

رسانه های رژیم صهیونیستی از آغاز رزمایش دریایی مشترک ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا و نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری «عَکّا» به نقل از ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از آغاز رزمایش دریایی مشترک با ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در دریای سرخ خبر داد.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمایش مشترک نیروی دریایی این رژیم و کشتی‌های ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در دریای سرخ آغاز شده است و چهار روز ادامه خواهد داشت.

این بیانیه می‌افزاید: در بخشی از این رزمایش مشترک، کشتی‌های موشک انداز کلاس «ساعر ۵» و «ساعر ۴.۵» مشارکت دارند و در کنار کشتی‌ها و یک تانکر سوخت گیری ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا انجام مأموریت می‌کنند.

نواگان پنجم نیروی دریایی آمریکا نیز با صدور بیانیه‌ای آغاز این رزمایش را تأیید و آن را یک رویداد آموزشی دوجانبه بین ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا و نیروی دریایی اسرائیل توصیف کرد.

این رزمایش مشترک دریایی با آمریکا چند ماه پس از رزمایش‌های مشترک دریایی و هوایی رژیم صهیونیستی در اطراف دریای سرخ انجام می‌شود که به ادعای مقامات و رسانه‌های این رژیم، بزرگترین رزمایش در تاریخی جعلی آن بود و حمله علیه ایران را شبیه سازی می‌کرد.

رزمایش‌های مذکور در حالی برگزار می‌شود که تجهیزات نظامی پیشرفته و سامانه‌های دفاع هوایی ارتش رژیم صهیونیستی همیشه از مقابله با عملیات‌های گاه و بیگاه مقاومت فلسطین و لبنان عاجز مانده است.

کد خبر 5553925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha