۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۴۸

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

محرومیت محدودیت نیست/ اوقات فراغت رتبه اول تجربی در تپه نورالشهدا

محرومیت محدودیت نیست/ اوقات فراغت رتبه اول تجربی در تپه نورالشهدا

یاسوج_ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با نفر اول کنکور تجربی با تاکید بر دو نهاد مهم خانواده و مدرسه در رشد دانش آموزان، گفت: محرومیت محدودیت نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حسنعلی عزت‌خواه سه شنبه شب با حضور در منزل فرناز حسن زاده رتبه اول کنکور تجربی با اهدای گل از او تقدیر کرد و افزود: خانواده و مدرسه دو نهاد مهم در شکل گیری و جهت دهی به حرکت سازنده دانش آموزان است.

وی ابراز داشت: خانه و مدرسه باید از بعد روش‌ها و تفکرات همسوی یکدیگر باشند، چرا که دانش آموزان زمانی می‌توانند مسیری مناسب و ثمربخش را طی کنند که قرار گرفتن آنها در محیط خانه و مدرسه برای رسیدن به یک هدف باشد.

عزت‌خواه تصریح کرد: در موفقیت یک انسان در سنین دانش آموزی عوامل عینی و ذهنی مختلفی تأثیر دارند.

وی بر نقش اراده و پشتکار فرد تاکید کرد و گفت: هرچند از تأثیر خانواده و گستره وسیعی از اطرافیان مانند گروه دوستان، معلمان، محیط آموزشی و مدرسه نمی‌توان به سادگی گذشت، اما خود فرد و میزان پشتکارش در دستیابی به هدف از همه عواملی که به آنها اشاره شد، مهمتر است.

عزت خواه بر علم آموزی دانش آموزان همراه با تربیت دینی اسلامی تاکید کرد و گفت: آنها علاوه بر علم آموزی و تخصص باید اخلاق مداری را سر لوحه کار خود قرار دهند که خانم حسن زاده به تنهایی خود گواه این مدعاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت: محرومیت‌ها محدودیت نیست و خانم فرناز حسن زاده با کسب این رتبه در عرصه ملی نشان داد که دانش آموزان این دیار مستعد هستند و با توکل به خدا قله‌های علمی را فتح خواهند کرد.

محرومیت محدودیت نیست/ اوقات فراغت رتبه اول تجربی در تپه نورالشهدا

وی با بیان اینکه رفتار، پوشش و عملکرد خانم حسن زاده برای دانش آموزان الگوست، گفت: پیروی از پیام آور و روایت‌گر عاشورا حضرت زینب (س) و توجه به مقوله حجاب و عفاف برای دختران ما بسیار مهم است که قطعاً سرلوحه نخبگان ما قرار خواهد گرفت.

پدر فرناز حسن زاده نیز با بیان اینکه دخترم طی ۳ سال اخیر از تمامی تفریحات و اوقات فراغت خودش برای آماده سازی بیش از پیش خود برای شرکت در کنکور امسال گذشته است، گفت: چیزی که باعث شد دخترم این رتبه را کسب کند معنویات، اراده و ایمان قوی او بود.

حسن زاده افزود: کسب رتبه برتر دخترم در رشته تجربی کنکور سراسری امسال نتیجه تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی در سه سال اخیر خودش بود.

حسن زاده گفت؛ اوقات فراغت ایشان در تپه نور شهدا بود و به معنویات و نماز اول وقت توجه خاصی داشت.

فرناز حسن زاده، رتبه برتر کنکور تجربی هم گفت: کنکور و کسب رتبه اول به هوش بالا نیاز ندارد، بلکه یک فرد با هوش متوسط می‌تواند با سخت کوشی و هدف‌گذاری به نتیجه برسد.

وی افزود: برای کسب یک نتیجه به طور حتم باید خانواده کمک کند و آرامش را ایجاد کنند و من از این بابت از خانواده‌ام تشکر می‌کنم که چنین فضای پر از آرامش را برایم فراهم کردند.

حسن زاده توکل به خدا و ایمان به هدف را در موفقیت خویش مؤثر دانست و از تلاش‌های دلسوزانه معلمان خود تقدیر کرد.

کد خبر 5554584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha