۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۱۶

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

سران فتنه با توهین به شهدا رسواتر شدند

سران فتنه با توهین به شهدا رسواتر شدند

سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: توهین سران فتنه به شهدای مدافع حرم و سرلشکر شهید حاج حسین همدانی، رسوایی را برای آن ها و اربابانشان رقم خواهد زد.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اگر شهدای ما به خصوص شهدای مدافع حرم در شامات و کشورهای سوریه و عراق نبودند و به مبارزه با تکفیری‌های داعشی نمی‌رفتند به طور قطع و یقین ما وضعیت کنونی را در کشور نداشتیم.

وی افزود: اگر رشادت‌های رزمندگان و سرداران شهید ایرانی نبود، حوادثی که در کشورهای سوریه و عراق رخ داد را در کشور خودمان شاهد بودیم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام فر با بیان اینکه در این سال‌ها در مبارزه با داعش شهدای عزیزی را تقدیم کردیم که ثمره آن امنیت کنونی کشور است، گفت: ما مدیون این شهدا هستیم و مطالب مطرح شده از سوی این فرد را محکوم می‌کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با محکوم کردن اهانت به سردار شهید مدافع حرم، حاج حسین همدانی توسط یکی از سران فتنه سال ۸۸، اعلام کرد: این حرکت توهین آمیز و محکوم است.

سردار حسینی خاطر نشان کرد: این شهید بزرگوار انسانی جهادی، ولایی، وظیفه‌شناس، خستگی ناپذیر، امیدوار، سخت‌کوش و یک سرباز واقعی دین بود و از همان زمان انقلاب و در طول ۴۰ سال سابقه جهاد فی سبیل الله و مجاهدت خالصانه در راه خدا همواره ثابت قدم بود.

گفتنی است، سردار سرلشکر پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهرماه سال ۹۴ در حین انجام مأموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید.

کد خبر 5563317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مموک IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      0 0
      اینها با توهین بهشهدا رسوا شدن پس اینایی که حق مردم رو میخورن و پا رو خون شهدا میذارن کی خدا رسواشون میکنه