۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۹

میرکاظمی در حاشیه دولت:

افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان نیازمند تامین منابع است

افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان نیازمند تامین منابع است

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان به دنبال تأمین منابع هستیم و نمی‌شود پرداختی انجام دهیم از آن طرف مجبور شویم با خلق پول تورم بیشتری به مردم تحمیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در مورد تصمیم دولت برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری، اظهار داشت: برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان به دنبال تأمین منابع هستیم.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور مأموریت داد تا یک ترمیمی در رابطه با حقوق کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری انجام بشود، با فرض اینکه استقراضی انجام نشود. جلساتی برای بررسی افزایش منابع و مدیریت مصارف برگزار شده و در حال برگزاری است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: اول باید ببینیم توان این کار را داریم یا نه؛ چون نمی‌شود یک پرداختی انجام بدهیم از آن طرف مجبور شویم خلق پول کنیم و تورم بیشتری به مردم تحمیل شود. با فرض اینکه بتوانیم منابعی را تأمین کنیم و یا مدیریتی بر هزینه‌ها انجام بدهیم تا بتوانیم حقوق‌ها را ترمیم و جلو برویم اقدامات کارشناسی آن در حال انجام است.

کد خبر 5565730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • As IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      1 0
      از حقوق و مزایای تمام مدیران کشور کم کنید و به کارمندان و کارگران بدهید. هیچ کجای دنیا این همه تفاوت بین حقوق مدیران و کارمندان نیست. به خاطر همین مزایای فراوان مدیران هست که بسیاری از افراد هر کاری می کنند تا یک پست مدیریتی هر چند ناچیز بگیرند. امام علی علیه السلام فرموده اند که تبعیض در نهایت به ش
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      1 1
      ما که فقط وعده شنیدیم برای کارمندان!!! حقوق کارمندان را به ظاهر 10 درصد افزایش دادند و تا حدود دو ماه قبل از شروع سال مغز کارمندان را خوردند که پول نیست، می خواهیم نقدینگی را کنترل کنیم و غیره. این در حالی است که در وزارت خانه هایی چون نیرو، حقوق کارگران با افزایش 57 درصدی مواجه شد. این در حالی ا