۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۶

قهرمان کشتی جوانان جهان:

امیدوارم این موفقیت را در میادین بزرگ بعدی هم تکرار کنم

امیدوارم این موفقیت را در میادین بزرگ بعدی هم تکرار کنم

قهرمان رقابتهای وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان جهان گفت: امیدوارم این موفقیت آغاز مسیری برای رسیدن به تکرار قهرمانی در رده بزرگسالان و در میادین بزرگ آینده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان شب گذشته در پایان رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ بلغارستان توانست با کسب ۴ مدال طلا ،۲ نقره و ۲ برنز و کسب ۱۷۴ امتیاز به عنوان قهرمانی جهان دست یابد. این موفقیت در حالی توسط فرنگی کاران جوان کشورمان رقم خورد که تیم‌های جمهوری آذربایجان و اوکراین در سکوهای دوم و سوم ایستادند. این در حالیست که تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان سال گذشته با کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز بعد از تیم قدرتمند روسیه به عنوان نایب قهرمان جهان رسید.

یکی از فرنگی‌کاران طلایی تیم ایران در رقابتهای قهرمانی جوانان جهان ایمان محمدی است که توانست مدال طلای وزن ۶۳ کیلوگرم را کسب کند. وی بعد از این موفقیت بزرگ اظهار داشت: در این رقابتها توانستم در گام نخست آزات ساریار از ترکیه را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو بردارم و سپس رومئو بریدزه از گرجستان را با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب کنم و راهی نیمه نهایی شوم. در این مرحله نیز با نتیجه ۴ بر صفر از سد چیزو ماریویاما از ژاپن گذشتم و به فینال رسیدم.

محمدی در ادامه گفت: در فینال هم کشتی خوبی گرفتم و خوشبختانه توانستم با نتیجه ۶ بر ۱ بایامان کریموف از قرقیزستان را شکست دهم و به مدال طلا دست پیدا کنم. بی تردید از نتیجه کسب شده راضی هستم، ولی امیدوارم در میادین آینده نیز بتوانم بهترین نتایج را کسب کنم تا دل مردم شریف ایران دوباره شاد شود.

قهرمان کشتی فرنگی جوانان جهان در پایان با قدردانی از کادر فنی و زحمات حمید باوفا به عنوان سرمربی اظهار داشت: فدراسیون کشتی طی چند ماه گذشته زحمات زیادی را برای بچه‌ها کشید و به خصوص علیرضا دبیر و حمید سوریان تا حد امکان برای مهیا کردن و آماده سازی این تیم تلاش کردند. همچنین لقمان رضایی، مسیب مردای، اکبر عالی‌محمودی، براتی، حبیبی و بویری به عنوان مربیانم در شهرستان ایذه نیز زحمات بسیاری برایم متحمل شدند تا من بتوانم هم اکنون به سکوی نخست رقابتهای جهانی برسم. فقط امیدوارم در آینده هم بتوانم پاسخ اعتماد مسئولان فدراسیون کشتی و کادر فنی را با کسب خوشرنگترین مدال بدهم و باز هم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

کد خبر 5569405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha