۲ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۰۳

فرشادان در گفتگو با مهر:

تفکیک وزارت صمت منطقی نیست/ با این کار به جایی نمی‌رسیم

تفکیک وزارت صمت منطقی نیست/ با این کار به جایی نمی‌رسیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط زمانی و با این وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور و تحریم‌ها، تفکیک وزارت صمت منطقی نیست.

سید مهدی فرشادان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی، اظهار داشت: در مجلس قبل هم این قضیه مطرح بود و بنده در همان مقطع نیز مخالف تشکیل وزارت بازرگانی بودم.

وی بیان کرد: ما باید به کار و امور مردم رسیدگی کنیم نه اینکه مدام دنبال تفکیک یا ادغام وزارتخانه‌ها باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: الان یک سال از عمر دولت گذشته است و اگر قرار بود این اتفاق بیفتد، باید خیلی زودتر این اتفاق می‌افتاد.

فرشادان ادامه داد: سه سال از عمر دولت سیزدهم باقی مانده و اگر در این مقطع وزارت بازرگانی تشکیل شود، آنان همه وقت خود را صرف جابه‌جایی ها یا انتقال پرسنل و کارکنان خود می‌کنند و قطعاً در امور مردم وقفه جدی ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این شرایط زمانی و با این وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور و تحریم‌ها، اگر بخواهیم وقت خود را صرف تفکیک وزارتخانه کلیدی صنعت، معدن و تجارت کنیم، به جایی نمی‌رسیم و این کار منطقی نیست. به جای این کار باید رسیدگی به معیشت مردم را در دستورکار قرار دهیم.

کد خبر 5571203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha