۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸

بابایی کارنامی در تذکر شفاهی:

فرصت دو ماهه ارائه لایحه تفکیک وزارت صمت رو به اتمام است

فرصت دو ماهه ارائه لایحه تفکیک وزارت صمت رو به اتمام است

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: مهلت دو ماهه مجلس به دولت برای ارائه لایحه تفکیک وزارت صمت چند روز دیگر تمام می‌شود و هنوز خبری از ارائه این لایحه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی صبح امروز (سه شنبه اول شهریورماه) در صحن علنی مجلس در تذکری شفاهی اظهار داشت: بیست و چهارم مهلت مقرر معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. کارگران و واحدهای تولیدی کشور این روزها اوضاع خوبی ندارند. به عنوان رئیس فراکسیون کارگری می گویم در برخی از موارد شرایط خوبی در بخش تولید نداریم.

وی تصریح کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی هستند که باید وزیری مقتدر به سراغ رفع مشکلات مردم در آنها برود و برای آنها تعیین تکلیف کند. از رئیس جمهور می‌خواهم هرچه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس در ادامه خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای قالیباف! برای استیضاح وزیر صمت، شما گفتید ظرف دو ماه دیگر تکلیف تفکیک این وزارتخانه مشخص خواهد شد و ما به احترام شما کوتاه آمدیم و حرفی نزدیم.

بابایی کارنامی گفت: مهلت دوماهه برای تعیین تکلیف در مورد وزارت صمت چند روز دیگر تمام می‌شود و هنوز خبری از لایحه تفکیک این وزارتخانه نیست.

وی با تأکید بر ضرورت رسیدگی هرچه سریع‌تر به موضوع تفکیک وزارت صمت، خاطرنشان کرد: امید است با تدبیر شما و در مسیر همراهی رؤسای قوای مقننه و مجریه بتوانیم کشور را به خوبی اداره کنیم.

کد خبر 5570479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha