مقام ارشد حزب الله:

آمریکا غده سرطانی است و از لبنان به نفع تل آویو باج گیری می کند

آمریکا غده سرطانی است و از لبنان به نفع تل آویو باج گیری می کند

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله،دولت آمریکا را غده سرطانی توصیف کرد که در حال نابود کردن مردم لبنان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، شیخ «علی دعموش» نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در خطبه‌های نماز جمعه تأکید کرد: غده سرطانی که امروزه در حال نابودی لبنانی‌ها است، دولت آمریکاست که آنها را محاصره، بحران‌هایشان را تشدید و از کمک به آنها جلوگیری می‌کند.

وی در ادامه افزود: مؤثرترین پاسخ به محاصره آمریکا و سیاست اعمال محدودیت و گرسنه کردن که بر مردم لبنان تحمیل می‌کند، تقویت روحیه همبستگی، همکاری و همزیستی در بین لبنانی‌ها و تشکیل دولتی است که صاحب اراده مستقل باشد و بتواند تصمیمات خود را به دور از فشارهای آمریکا اتخاذ کند تا بتواند لبنان را از بحران خارج کند.

شیخ دعموش خاطرنشان کرد: آمریکا برای تضعیف لبنان و باج‌گیری از آن با هدف تسلیم شدن بیروت در مقابل تل آویو تلاش می‌کند در حالی که تلاش مقاومت، تحمیل معادلات قدرت متعلق به لبنان برای محقق ساختن خواسته‌های آن و گرفتن حق و حقوقش است.

این مقام ارشد حزب الله یادآور شد: مقاومت در لبنان دیگر تنها گزینه‌ای برای آزادسازی و دفاع نیست بلکه با معادلاتی که بر دشمن تحمیل می‌کند، به گزینه‌ای برای احیای ثروت‌ها و حقوق لبنان و نجات آن از بحران اقتصادی و معیشتی تبدیل شده است.

وی در پایان اظهار داشت: حزب الله برای ایجاد فرهنگ بخشندگی، همبستگی و همکاری در جامعه لبنان تلاش می‌کند و ابتکارات اجتماعی زیادی را برای کاهش آلام مردم انجام می‌دهد. حزب الله از طریق پروژه‌ها و پیشنهادهایی که با هدف کاهش پیامدهای بحران زندگی و معیشتی متعهد می‌شود، با قدرت در صحنه خدمت به مردم حضور خواهد داشت.

کد خبر 5573520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha