۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۵۶

پیام تسلیت مقامات لشکری و کشوری در پی درگذشت آیت‌الله ناصری

پیام تسلیت مقامات لشکری و کشوری در پی درگذشت آیت‌الله ناصری

جمعی از مقامات لشکری و کشوری با صدور پیام‌های جداگانه، درگذشت عالم ربانی آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از مقامات لشکری و کشوری با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت آیت‌الله جنتی

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

با تأسف و تأثر مطلع شدیم عالم عامل و سالک واصل، مجتهد جلیل القدر، حضرت آیت الله آقای محمد علی ناصری، قدس الله نفسه الزکیه، از عالم خاکی رخت بر بسته و در جوار رحمت واسعه الهی ساکن شده‌اند.

فقدان این استاد بزرگ عرفان و اخلاق برای ارادتمندان ایشان تألم برانگیز و برای کسانی چون اینجانب که سال‌ها از همنشینی و مصاحبت صمیمانه ایشان بهره و حظ معنوی برده‌اند ضایعه‌ای جبران ناپذیر است.

اینجانب درگذشت این عالم وارسته را به محضر امام عصر عج‌الله تعالی فرجه، مقام معظم رهبری، مدظله العالی، حوزه‌های علمیه و بهره مندان از نفس مسیحایی اش تسلیت گفته و از درگاه باریتعالی صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان ایشان مسئلت می‌نمایم.

امیدوارم روح بزرگ و مطهر آن بزرگوار با اولیای خدا محشور باشد. والسلام علیکم

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

خبر درگذشت استاد اخلاق و عالم ربانی حضرت آیت الله محمدعلی ناصری دولت آبادی موجب تاثر و تالم خاطر فراوان شد.

سال‌ها زندگی نورانی آن فقید عالی مقام و مجاهدت‌های زاهدانه آن استاد اخلاق بزرگوار که در راه تقویت و ترویج اسلام و پرورش شاگردان در عرصه دینی و حوزوی سپری شد، توشه ارزشمندی برای سفر آخرت و تقدیم به پیشگاه خداوند عالم از سوی آن مرحوم است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، روحانیت معزز و حوزه‌های محترم علمیه، مردم بزرگوار ایران، شاگردان و ارادتمندان و بیت مکرم ایشان، برای این عالم مهذب رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

امیر آشتیانی وزیر دفاع

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت عالم وارسته، استاد اخلاق و واعظ متقی، حضرت آیت الله محمد علی ناصری (رحمه الله علیه) موجب تأسف گردید.

این عالم ربانی در سال‌های عمر شریف و با برکت خود معارف نورانی اسلام و شیعه را ترویج نمودند و در این مسیر مقدس آثار و خدمات گرانبهایی از خود به یادگار گذاشتند.

حضرت آیت الله ناصری استاد اخلاق، عاشق و شیفته امام زمان (عج) بود و طی سال‌های عمر بابرکتش به بیان فضائل و محبت آن حضرت اشتغال داشت.

تربیت شاگردان ممتاز، راهنمایی جوانان مشتاق و جویای معارف الهی و کتابت آثار فاخر، تلاش‌های علمی ایشان در راه اعتلای دین اسلام ناب محمدی (ص)، راهنمایی و ارشاد مردم و راه‌اندازی چندین مرکز درمانی از جمله خدمات بزرگ این عالم جلیل القدر است که در اذهان امت اسلام هرگز فراموش نخواهد شد.

اینجانب این ضایعه را به محضر امام زمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، حوزه‌های علمیه، علمای اعلام، علاقه‌مندان و به‌ویژه بیت محترم آن مرحوم و مردم انقلابی، مومن و ولایت مدار استان اصفهان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با پیامر اعظم (ص)، حضرات معصومین علیهم السلام و اولیا الهی و برای بازماندگان و بیت مکرم شان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

اذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

رحلت عارف بزرگ و استاد گرانبهای اخلاق، حضرت آیت الله محمد علی ناصری که عمر پربرکت خود را در راه تعلیم و آموزش علوم عالیه اسلامی صرف نمودند، موجب تاثر و تالم عمیق اینجانب گردید.

ضمن تسلیت فقدان این عالم بزرگ ربانی به محضر عموم ملت ایران، از خداوند متعال برای روح آن سفر کرده علو درجات مسالت می‌نمایم.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته حضرت آیت الله محمدعلی ناصری، استاد اخلاق و عرفان و مدرس حوزه‌های علمیه موجب تالم و تاثر فراوان شد.

این عالم انقلابی که همواره در کنار امام و رهبری بود، در طول دوران حیات پربرکت خویش با تلاش‌های علمی فراوان، به تربیت شاگردان فرهیخته و اخلاق مدار پرداخت.

مصیبت وارده را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار استان شهیدپرور اصفهان، شاگردان، علاقمندان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه خداوند برای ایشان، رحمت واسعه و همنشینی با صالحان و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی مسالت دارم.

کد خبر 5573555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha