منابع صهیونیستی اعلام کردند؛

رایزنی تل آویو با واشنگتن برای دیدار «لاپید» و «بایدن»

رایزنی تل آویو با واشنگتن برای دیدار «لاپید» و «بایدن»

مقامات رژیم صهیونیستی از رایزنی تل آویو با واشنگتن برای دیدار یائیر لاپید نخست وزیر این رژیم با بایدن در جریان نشست مجمع عمومی سازمان ملل خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی گفت که مذاکرات برای هماهنگی دیدار بین یائیر لاپید، نخست وزیر این رژیم و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سپتامبر آینده در خلال نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل در جریان است.

بر اساس این گزارش به نقل از پایگاه خبری «i24news.tv»، تاریخی که مقامات اسرائیلی این دیدار در نظر گرفته اند، ۲۰ سپتامبر و پس از سخنرانی بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل است.

این رایزنی‌ها در حالی است که پیشتر بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای سنگ اندازی در مسیر توافق هسته‌ای احتمالی با ایران، با رؤسای مؤسسات تحقیقاتی برجسته در واشنگتن دیدار کرد.

گانتز در نشستی با رؤسای این مؤسسات گفت: دانش و توانایی‌هایی که ایران به دست آورده، نیازمند ایجاد تغییراتی در توافق هسته‌ای مورد بحث و بهتر کردن آن است؛ از جمله لزوم به تعویق انداختن تاریخ انقضای محدودیت‌ها (بند غروب). ما به اقدام علیه هر گونه تلاش ایران برای توسعه برنامه هسته‌ای ادامه می‌دهیم.

گفتنی است که تحرکات مقامات رژیم صهیونیستی علیه توافق هسته‌ای احتمالی با ایران شدت گرفته است و اخیراً وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به واشنگتن سفر و با رئیس شورای امنیت ملی آمریکا دیدار و برای مانع تراشی در مسیر این توافق رایزنی کرد.

کد خبر 5575017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha