۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۳۴

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان:

معیار انتخاب مدیران فارغ از گرایشات حزبی باید تخصص و تعهد باشد

معیار انتخاب مدیران فارغ از گرایشات حزبی باید تخصص و تعهد باشد

کاشان - نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان گفت: معیار انتخاب مدیران فارغ از گرایشات حزبی باید تخصص و تعهد باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و تبریک آن به دولتمردان اظهار داشت: به همه مدیران و کارمندان دولت توصیه می‌کنیم که کار برای خدا باشد تا در نزد خدا باارزش باشد.

وی با بیان اینکه کشور در شرایط اقتصادی ویژه ای وجود دارد، ابراز داشت: یکی دیگر از نکاتی که کارمندان و دولتمردان باید بر آن تاکید داشته باشند صرفه جویی در مصرف بیت المال است.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با اشاره به اثرات ماندگار اخلاص در کارها و امور تصریح کرد: شهید سلیمانی در تمام طول عمر شریف خود با اخلاص برای مردم در راه رضای خدا کار کرد و نتیجه آن فیض شهادت بود که خداوند نصیب این شهید عزیز کرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولین و تصمیم گیرندگان باید فارغ از مسائل حزبی نسبت به انتخاب مدیران اقدام کنند، گفت: معیار انتخاب مدیران باید فارغ از مسائل حزبی و گروهی بر اساس تخصص و تعهد باشد هر چند به قول معروف جزئی از تیم شما نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر اینکه نباید حزب گرایی کرد، افزود: حزب گرایی باعث این می‌شود تا اعتماد مردم به نظام کم شود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه طی سال‌های گذشته مقداری اعتماد مردم به مدیران و مسئولین خدشه دار شد، خاطرنشان کرد: دولتمردان کنونی باید با تلاش حداکثری و شبانه روزی اعتماد مردم را بیشتر از قبل کنند.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین حربه‌های دشمن در شرایط کنونی ناامید کردن مردم به آینده است، تاکید کرد: مردم ولی نعمت همه مدیران و مسئولین هستند و در جهت رفاه آنها باید با تمام قوا تلاش کرد.

کد خبر 5575257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha