۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۳۱

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس:

حل مشکل آب سیریک با تکمیل آبرسانی به بمانی و آب شیرین کن زیارت

حل مشکل آب سیریک با تکمیل آبرسانی به بمانی و آب شیرین کن زیارت

سیریک - نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تکمیل پروژه آبرسانی خط انتقال آب به بمانی و آب شیرین کن زیارت، مشکل آب سیریک به طور کلی مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پنجمین روز از هفته دولت بعد از ظهر یکشنبه با حضور استاندار هرمزگان، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی طرح آبرسانی بخش بمانی سیریک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

حسین رئیسی نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با قدردانی از آبفا برای تکمیل طرح آبرسانی به بخش بمانی سیریک در ادامه بیان داشت: پروژه آبرسانی به بخش بمانی در شهرستان سیریک از دشت کریان و افتتاح و تکمیل آب شرینکن زیارت در آینده ای نزدیک که تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ، معضل آب شرب، که در خیلی از مواقع از سال پیش می آمد که مردم روستاها تا ۶۰ روز از بی آبی رنج میبردند، به طور کلی رفع خواهد شد.

️رئیسی با تاکید بر اینکه، با بهره برداری از آب شیرین کن زیارت و اجرای خط انتقال تا بخش بیابان مشکلات آب یک بار برای همیشه حل شود، افزود: با تداوم روند فعلی و تحرکی که در مجموعه آبفا می بینیم بزودی تنش آبی از استان جمع و شاهد پایداری آب خواهیم بود.

️وی با بیان اینکه، انتظار است تا چند ماه آینده مشکلات آب شرب شهرستان سیریک که یک مشکل چند ساله است، به طور کاملا مرتفع گردد، خاطر نشان شد : در دیداری که هفته آینده با وزیر نیرو خواهم داشت موضوع خط انتقال آب شیرین کن زیارت تا ایستگاه پمپاژ بنداران را پیگیری خواهم کرد.

تامین آب پایدار از اولویت‌های دولت است

استاندار هرمزگان با بیان اینکه، من به مردم هرمزگان این اطمینان می دهم که دولت با تمام ظرفیت بدنبال رفع مشکلات مردم بویژه در حوزه آبرسانی است، گفت: تامین آب پایدار اولویت من در استان هرمزگان است و کمک می کنیم پروژه های این بخش در زمان کوتاه به سرانجام برسد.

مهدی دوستی اظهار کرد: امروز با وفاق و همدلی فعلی شاهد تاثیرگذاری آن در زندگی توام با آرامش مردم باشیم.

کد خبر 5575261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha