۷ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۰۳

معاون ساخت و توسعه راه‌ها:

دولت عزمی جدی برای تکمیل کریدورها در سطح کشور دارد

دولت عزمی جدی برای تکمیل کریدورها در سطح کشور دارد

بوشهر- معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: دولت عزمی جدی برای تکمیل کریدورها در سطح کشور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا کدخدازاده عصر دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه محور بزباز - بندو اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور تکمیل کریدور نوار ساحلی جنوب کشور انجام شده است و امیدواریم مابقی مسیر نیز تکمیل شود.

وی اضافه کرد: این کریدور در استان بوشهر پیشرفت‌های خوبی داشته و نسبت به دیگر مناطق به پایان نزدیک‌تر است و امیدواریم شاهد تکمیل هرچه سریع‌تر آن باشیم.

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل بیان کرد: در قسمت‌هایی که صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مستقر است و تجارت و صنعت رونق دارد این کار با جدیت بیشتری دنبال می‌شود تا زیربنای توسعه باشد.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود تمرکز ویژه‌ای برای تکمیل این پروژه‌ها داشته است و کریدورهای مختلف با جدیت مسیر تکمیل را طی می‌کنند.

کدخدازاده با تقدیر از مجریان، پیمانکار و مشاوران پروژه، تصریح کرد: تکمیل این مسیر بزرگراهی اثرات مثبتی را هم در استان بوشهر و هم در سطح کشور خواهد داشت.

وی ادامه داد: تا پایان سال بخش‌های باقی‌مانده در استان بوشهر از جمله کمربندی کنگان که ۳۳ کیلومتر است و ۱۸ کیلومتر زیر بار رفته را تکمیل کنیم.

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل بیان کرد: در بخشی از مناطق بازدیدهایی داشتیم که بر اثر سیل از بین رفته و برخی مناطق هم نیازمند مطالعات خاص است که دنبال خواهد شد.

وی تاکید کرد: تلاش می‌شود که این مسیر در استان بوشهر در حداقل زمان و با حداکثر کیفیت جلو ببریم.

کد خبر 5576596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha