مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد

مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت به منظور بررسی گزارش عملکرد و ارائه صورت‌های مالی شرکت ارتباطات زیرساخت در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور نمایندگان سهامداران و اعضای مجمع و همچنین دکتر امیر محمدزاده لاجوردی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت به ریاست مهندس انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و نایب رییس مجمع عمومی صاحبان سهام یکشنبه ششم شهریور ماه در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در جریان این جلسه دکتر لاجوردی معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت گزارشی از عملکرد ، پیشرفت طرح ها ،پروژه ها ، تحقق اهداف کمی و کیفی و نقش آفرینی شرکت در تامین پهنای باند کشور ارائه کرد.

وی در ادامه توضیحاتی را در خصوص طرح های توسعه و تکمیل پروژه های شبکه های زیر ساختی ارتباطات کشور و همچنین پروژه های توسعه‌ ای شبکه ملی اطلاعات و تکالیف شرکت در آن و راه اندازی قطب مراکز داده کشور ارائه کرد.

در ابتدای این جلسه دکتر مطلق سرپرست دفتر مدیریت پروژه و بودجه، گزارش کاملی از درآمد و هزینه ها ، دارایی های شرکت،منابع و مصارف، مطالبات و بدهی ها، برنامه های عملیاتی سال 1400 بر اساس بودجه مصوب، تکالیف قانونی مقرر در اسناد بالادستی و تکالیف مندرج در صورتجلسات قبلی مجمع همراه با راهکارهای پیشنهادی ارائه کرد.

همچنین در این جلسه پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی و توضیحات ارائه شده توسط داود کاشانی مدیر کل مالی و ذیحسابی و اعضای هیأت مدیره، اعضای مجمع عمومی ضمن تشکر ویژه از عملکرد مطلوب مدیران و کارکنان شرکت ارتباطات زیر ساخت، عملکرد هیات مدیره و صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ این شرکت را تایید و تصویب نمودند.

در ادامه جلسه مهندس انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و نایب رییس مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به گزارش مطلوب ارایه شده توسط حسابرس قانونی گفت: این موضوع بیانگر تلاش و اهتمام ویژه کارکنان و مدیران زحمتکش شرکت ارتباطات زیرساخت است که علی رغم حجم بالا و اهمیت و حساسیت طرح ها و پروژه های در دست اجرا، تمامی موارد مربوط به صورتحساب های مالی، حسابداری و قانونی را به نحو احسن انجام داده اند.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی ویژه از مجموعه کارکنان و مدیران شرکت اظهار امیدواری کرد که در سایه زحمات و تلاش های شبانه روزی آنان، شاهد تحقق صد در صدی اهداف پیش بینی شده باشیم.

کد خبر 5577262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha