۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۵۱

مدیرکل کمیته امداد استان‌ سمنان:

پویش «شور عاطفه‌ها» در استان سمنان برگزار می‌شود

پویش «شور عاطفه‌ها» در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان‌ سمنان با بیان اینکه پویش «شور عاطفه‌ها» در استان برگزار می‌شود، گفت: هدف این پویش تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحیرایی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پویش سراسری «شور عاطفه‌ها» در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود، تاکید کرد: این پویش از ۱۵ شهریورماه در همه شهرستان‌های استان به اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه این پویش از امروز آغاز می شود و تا پانزدهم مهرماه سال جاری ادامه دارد، افزود: تهیه لوازم‌التحریر همچنین تأمین بسته‌های آموزشی ویژه دانش آموزان کم برخوردار با مشارکت مردم متدین و صدیق استان سمنان از جمله اهداف این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه مردم می‌توانند از طریق دفاتر کمیته امداد در استان‌ها با مؤسسات نیکوکاری و خیریه نسبت به کمک و شرکت در این پویش مبادرت ورزند، ابراز داشت: مراکز مذکور هم کمک‌های نقدی و هم اجناس و لوازم التحریر اهدایی مردم شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد رنگی، کفش و لباس مدرسه و ورزشی و… را تحویل و پس از گردآوری بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

به گزارش مهر، طبق اعلام کمیته امداد استان سمنان شماره گیری کد دستوری #۰۲۳۰*۸۸۷۷* با تلفن همراه راحت ترین راه مشارکت در این طرح خواهد بود.

کد خبر 5581661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha