۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۱۸

دادستان کل کشور وارد استان فارس شد

دادستان کل کشور وارد استان فارس شد

شیراز – حجت الاسلام «محمد جعفر منتظری» دادستان کل کشور وارد استان فارس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری عصر سه شنبه با استقبال مسئولین قضائی استان فارس، وارد شهر شیراز شد.

حضور در همایش رؤسا و دادستان‌های استان، نشست با قضات، بازدید از مجتمع‌های قضائی و بازدید از چند واحد دانش بنیان از جمله برنامه‌های روز چهارشنبه دادستان کل کشور در شهر شیراز است.

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در بدو ورود با اشاره به اینکه امنیت برای کشور از مؤلفه‌های بسیار مؤثر در همه ابعاد است و بخش عمده ای از تحقق این امر بر عهده دستگاه قضائی است گفت: موضوع امنیت در همه ابعاد آن خط قرمز دستگاه قضائی است.

عضو شورای عالی قضائی کشور افزود: اجازه نخواهیم داد عناصر اندکی در جامعه ناامنی ایجاد کنند و این وظیفه بر عهده همه دستگاه‌های امنیتی از جمله دستگاه قضائی است تا با تعامل موقعیتی ایجاد کنند که برخورد مناسب و عبرت آموزی با افرادی بشود که امنیت را خدشه دار می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: بخشی از وظایف در حوزه دستگاه قضائی نیاز به تمرکز بیشتری داشت که قرارگاه ویژه رسیدگی به سرقت‌های خشن در دادستانی کل کشور و متناظر آن در حوزه‌های قضائی کشور با اهتمام و توجه ریاست قوه قضائیه تشکیل شد تا بهتر از قبل بتوانیم با این گونه جرایم برخورد کنیم و نا امنی‌های اندکی هم که بعضی افراد نابکار ایجاد می‌کنند از بین ببریم.

کد خبر 5583520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha