۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۲۶

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی:

ظرفیت اسکان زائران در مدارس مشهد ۱۵۰ هزار نفر شب پیش بینی شده است

ظرفیت اسکان زائران در مدارس مشهد ۱۵۰ هزار نفر شب پیش بینی شده است

مشهد ـ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۵۰ هزار نفر شب ظرفیت اسکان در مدارس مشهد پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد ظهر یکشنبه در جلسه توجیهی و برنامه ریزی عملیاتی پویش مردمی خدمت به زائران دهه پایانی ماه صفر در مشهد اظهار کرد: ظرفیت اسکان زائران در مشهد برای دهه پایانی صفر در مجموع ۶۰۰ هزار نفر شب پیش بینی که از این تعداد ۱۵۰ هزار نفر شب ظرفیت اسکان در مدارس مشهد و بقیه مربوط به ظرفیت‌های موقت و رسمی اقامتی است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: برای دهه پایانی صفر امسال شرایط متفاوتی در مقایسه با سالهای اخیر و پس از ۲ سال شیوع کرونا پیش بینی شده است و احتمال حضور ۶ تا ۸ میلیون مسافر برای حضور در مشهد وجود دارد.

وی بر ضرورت حضور و نقش‌آفرینی مردم در راستای خدمات رسانی به زائران تاکید کرد و گفت: گروه‌های مردمی که می‌خواهند داوطلبانه به زائران خدمت کنند، می‌توانند با حضور در قرارگاه‌های مردمی در بخش‌های مختلف خدمات رسانی کنند.

حجت الاسلام گنابادی نژاد بیان کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای خدمت به زائران پایان ماه صفر از خرداد ماه گذشته شروع شده است و با بسیح همه ظرفیت‌ها در حوزه برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی، خدمت رسانی در این زمینه افزایش خواهد یافت.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: بازماندن برخی عاشقان اهل بیت (ع) به دلایل مختلف از مراسم زیارتی پیاده روی اربعین، امسال حضور زائران را در مشهد پررنگ‌تر خواهد کرد و دهه پایانی صفر متفاوت‌تری در این کلانشهر رقم خواهد خورد.

کد خبر 5587071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha