۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳

شهردار منطقه ۱۳ خبر داد؛

تصویب و ابلاغ پروژه‌های توسعه‌ای محله شهید اسدی

تصویب و ابلاغ پروژه‌های توسعه‌ای محله شهید اسدی

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به بازدید از محله اسدی در ناحیه یک و بررسی مشکلات و نیازهای این محله، از تصویب برخی مصوبات این بازدید و ابلاغ آن به حوزه‌های مربوطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی علی احمدی با تاکید بر اهمیت توسعه محله‌ای در قالب فرآیندی مشارکتی، دموکراتیک و مردم محور از چندین دهه گذشته، در کشورهای توسعه یافته، به عنوان محور برنامه‌های توسعه پایدار شهری و مناطق کلان شهری، گفت: بر اساس رویکرد جدید مدیریت شهری و تاکید شهردار تهران بر توسعه محلات در بازدیدی که به همراه جمعی از معاونان، شهردار ناحیه ۱ و مدیران منطقه از محله اسدی داشتیم، تأمین توسعه محله اسدی به معاونت فنی و عمران منطقه ابلاغ شد.

شهردار منطقه ۱۳ افزود: ایجاد بسترهای مناسب توسعه‌ای از مؤلفه‌های ایجاد شهری زیبا و قابل دسترسی می‌باشد و در همین راستا رفاه و آرامش شهروندان از ضروری‌ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری است.

وی همچنین با اشاره به پاسخ به در خواست‌های مردمی از نگهداشت و نظافت خیابان شهرستانی، شستشوی مخازن زباله و جمع آوری چرخ دستی‌های این خیابان خبر داد و تصریح کرد: بازدیدهای محله‌ای و پیگیری مصوبات آن به طور مسلم رضایت شهروندان را در پی دارد و امیدواریم به سمت و سویی حرکت کنیم که این رضایت به حداکثر رسیده و شاهد شهری پرشور و نشاط با مشارکت بالای شهروندان در امور شهری باشیم.

کد خبر 5587147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha