۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۳۷

استاندار اردبیل:

بهبود فضای کسب و کار تولید را در اردبیل شتاب بخشیده است

بهبود فضای کسب و کار تولید را در اردبیل شتاب بخشیده است

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: بهبود فضای کسب و کار تولید را در استان اردبیل شتاب مضاعف بخشیده و اقدامات مؤثر در این حوزه قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل اظهار کرد: از ابتدای امسال و با مشارکت دستگاه‌های مختلف تلاش بر بهبود فضای کسب و کار و ارتقای توانمندی‌ها در این حوزه است که صدور مجوزها و حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران جز رویکردهای اصلی در این بخش است.

وی تصریح کرد: با رفع موانع و حذف قوانین مخل تولید و حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران فضای با نشاطی را در استان در بحث سرمایه‌گذاری شاهد هستیم و قطعاً در نیمه دوم سال آثار بهبودیافته این فضا شرایط مساعد تولید را ارتقا خواهد داد.

استاندار اردبیل با قدردانی از همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و منابع مورد نیاز تولید گفت: در سال‌جاری روند حمایتی به نحوی بوده که کمترین نارضایتی‌ها را در حوزه سرمایه‌گذاری شاهد هستیم ولی همچنان انتظار می‌رود بانک‌ها بدون در نظر گرفتن منابع و مصارف یاریگر تولید به ویژه واحدهای دانش‌بنیان در استان باشند.

عاملی روند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ را یادآور شد و افزود: تاکنون بیش از ۶۹۳ میلیارد تومان تسهیلات از این محل به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در استان اردبیل پرداخت شده است.

وی ضرورت تلاش مؤثر برای بهره‌مندی حداکثری استان از این تسهیلات و فرصت فراهم شده را یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید در فرصت باقیمانده نسبت به جذب صد درصدی این منابع به نفع توسعه استان گام‌های مؤثری را برداریم.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در جلسات مستمر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات واحدهای تولیدی به ویژه در بخش اداری، اجرایی و بانک‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد که در این جلسه نیز به مشکلات ۲۳ مورد از واحدهای تولیدی و صنعتی رسیدگی شد تا با حل این موانع قوت و قدرت بیشتر تولید، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی را در استان شاهد باشیم.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بیان کرد: با اقدامات مؤثری که در استان در حمایت و پشتیبانی از تولید و سرمایه‌گذاران در حال شکل‌گیری است، امیدواریم در کمتر از ۲۴ ساعت مجوزها و پشتیبانی‌های لازم از سرمایه‌گذاران انجام شده و یک حرکت تحولی را در این حوزه شاهد باشیم.

کد خبر 5587480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha