۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۵۶

در روزهای پایانی ماه صفر؛

۵۰۰ نانوایی در خراسان رضوی به صورت ویژه خدمت‌رسانی می‌کنند

۵۰۰ نانوایی در خراسان رضوی به صورت ویژه خدمت‌رسانی می‌کنند

مشهد ـ مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: ۵۰۰ واحد نانوایی جهت تأمین نان زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع) در روزهای پایانی ماه صفر به صورت فوق العاده در استان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحیدرضا فریدونی اظهار کرد: در ایام عزاداری روزهای پایانی ماه صفر با توجه به گسیل انبوهی از مشتاقان ائمه معصومین به مشهدالرضا بیش از ۵۰۰ واحد نانوئی در رینگ اطراف حرم و مسیرهای منتهی به شهر و نیز کمپ‌های استقرار زائرین به صورت فوق العاده به پخت نان و خدمت رسانی به زائرین و مجاورین مشغول خواهند بود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی افزود: جهت تسهیل در امر خدمت رسانی این واحدهای نانوایی و نیز تأمین نان زائرین و مجاورین آرد مورد نیاز به صورت فوق العاده اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از زائرین با پای پیاده به مشهد مقدس مشرف خواهند شد و مواکب در مبادی ورودی شهر و جاده‌ها مشغول به خدمت رسانی خواهند بود، تهمیدات لازم جهت تزریق و تأمین آرد برای تولید نان این مواکب بین راهی منتهی به مشهد نیز اندیشیده شده است که هیأت‌های مذهبی و موکب داران برای تهیه نان در این ایام می‌توانند به شورای هیأت مذهبی مراجعه نمایند.

فریدونی بیان کرد: اختصاص سهمیه ویژه آرد به واحدهای پخت نان صنعتی جهت تأمین و توزیع نان کیوسک‌های فروش نان اطراف حرم مطهر رضوی و فروشگاه‌های مرتبط یکی دیگر از اقدامات اندیشیده شده در روزهای پایانی ماه صفر در شهر مقدس مشهد و خراسان رضوی است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی تصریح کرد: گندم مورد نیاز کارخانجات آرد نیز جهت تأمین ذخیره آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی تأمین و ارسال شده است و با تهمیدات اندیشیده شده کارخانجات آردسازی نسبت به تحویل آرد در تمامی ایام دهه پایانی ماه صفر اقدام خواهند نمود.

کد خبر 5588266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha