۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۴۱

مدودف:

هیچ تضمینی برای نازی‌های اوکراینی در کار نیست

هیچ تضمینی برای نازی‌های اوکراینی در کار نیست

معاون شورای امنیت روسیه امروز گفت: هیچ تضمینی برای نازی‌های اوکراینی در کار نیست؛ پروژه «تضمین امنیتی» کی یف اساساً مقدمه ای برای جنگ جهانی سوم است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه امروز سه شنبه گفت: اگر آمریکا بخواهد به اختیارات اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل تعرض کند، «عذاب سختی» را متحمل خواهد شد.

معاون شورای امنیت روسیه در این خصوص ادامه داد: اگر غرب به پمپاژ افسارگسیخته خطرناک‌ترین انواع سلاح‌ها به کی یف ادامه دهد، دیر یا زود کارزار نظامی به سطح دیگری خواهد رفت. پروژه «تضمین امنیتی» کی یف اساساً مقدمه‌ای برای جنگ جهانی سوم است. هیچ تضمینی برای نازی‌های اوکراینی در کار نیست.

وی پیشتر گفته بود که موضع کنونی مسکو برای مذاکره با اوکراین، چیزی نیست جز «یک دست گرمی کودکانه» و ممکن است به تسلیم کامل کی ویف تغییر پیدا کند.

مدودوف در کانال تلگرامی خود نوشت: بود اولیتماتوم های فعلی «دستگرمی کودکانه» است زیرا این امکان وجود دارد که درخواست نهایی به تسلیم شدن کامل رژیم کی یف تغییر کند. درخواست‌ها در آینده بازبینی خواهد شد و او (زلنسکی) آنها را می‌داند: تسلیم کامل رژیم کی یف با شروط روسیه.

اظهارات مدودوف درحالی مطرح شده که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین پیش از این گفته بود که با کسانی که اولتیماتوم می‌دهند، وارد مذاکره نخواهد شد و در حال حاضر آمادگی مذاکره با مسکو را ندارد.

رئیس جمهور روسیه ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ۱۴۰۰) در نطقی تلویزیونی اعلام کرد که در واکنش به درخواست دونباس در شرق اوکراین، فرمان آغاز «عملیات ویژه نظامی» در اوکراین را صادر می‌کند تا از مردمی که ۸ سال مورد سو استفاده و نسل کشی رژیم کی یف بوده اند، حفاظت کند و اوکراین از وجود «نئونازی ها» پاکسازی شود.

با آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، آمریکا و کشورهای اروپایی، برای توقف پیشروی ارتش روسیه، ضمن اعمال تحریم‌های گسترده علیه مسکو، ارتش اوکراین را با انواع سلاح‌های پیشرفته تجهیز کردند و این فرآیند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5589293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خسرو IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      0 0
      اینکه این تهدیدها کوچکترین تاثیری در اراده جهان برای نابودی روسیه نداره ، به خاطر اینه که روسیه از اساس نمیتونه وارد جنگ هسته ای بشه .