۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۲۸

سردار اشتری تاکید کرد؛

نباید کاری در ارتباط با خانواده معزز شهدا بر زمین بماند

نباید کاری در ارتباط با خانواده معزز شهدا بر زمین بماند

اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شهدا مایه افتخار، عزت و قوت قلب مجموعه فراجا هستند و نباید کاری در ارتباط با این خانواده‌های معزز بر زمین بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری شامگاه سه شنبه ضمن بازدیدهای خود از مرزهای خوزستان با خانواده شهید والامقام «مهدی آزمون» در خرمشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار بر حرکت در مسیر شهدا و ادامه راه آنان تأکید کرد و گفت: اگر امروز این جمع میلیونی برای زیارت سید و سالار شهیدان در امنیت کامل می‌شتابد، حاصل خون‌های ریخته شده جوانانی چون «مهدی آزمون» است که از جان گذشتند تا عشق به اباعبدالله با زیارت و راهپیمایی عظیم اربعین به اوج برسد.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه نباید کاری در ارتباط با خانواده معزز شهدا بر زمین بماند، افزود: همه وظیفه داریم تا تمام قد در خدمت خانواده‌های شهدا باشیم و هر اقدامی که لازم است برای رفع مشکلات آنان انجام دهیم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه شهدای فراجا در صف اول حفظ و صیانت از امنیت کشور قرار دارند، گفت: گاهی برخی محدودیت‌ها باعث می‌شود تا در انجام وظایف نسبت به خانواده شهدا تأخیر افتد که قطعاً در صدد رفع آنها خواهیم بود و به وظایفمان عمل خواهیم کرد.

به گزارش مهر، شهید سرگرد آزمون عصر روز سه شنبه شانزدهم شهریورماه ۱۴۰۱ در درگیری با سارقان مسلح در آبادان مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 5589769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha