۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۱۷

کشتی قهرمانی جهان - صربستان

میرزازده: کشتی‌گیران ترکیه بدن‌شان را چرب می‌کنند!

میرزازده: کشتی‌گیران ترکیه بدن‌شان را چرب می‌کنند!

نایب قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان معتقد است کشتی گیران ترکیه عادت دارند در مسابقات بدن خود را چرب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امین میرزازاده نایب قهرمان رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی در خصوص کشتی فینال با رضا کایالپ گفت: پیش از شروع مسابقات دچار سرماخوردگی شدم و وضعیت مناسبی نداشتم که به کمک کادر پزشکی تیم توانستم با شرایط بهتری در مسابقات حاضر شوم، کشتی‌ها را حساب شده پشت سر گذاشتم و در نهایت فینالیست شدم.

وی تاکید کرد: در فینال با رضا کایالپ ترک که صاحب عناوین بسیاری است تمام تلاشم را کردم تا پیروز از میدان خارج شوم اما متأسفانه به دلیل ضعف بدنی ناشی از سرماخوردگی، کیفیت بدنی مورد نظر را نداشتم و پایین‌تر از انتظار خودم ظاهر شدم. در طول مسابقات کشتی‌های سنگینی گرفته بودم ضمن اینکه باید عرض کنم، ترک‌ها عادت دارند بدن‌شان را چرب می‌کنند، موقع زیر کتف زدن به دلیل چرب بودن بدن، حریف از دستم در رفت و متأسفانه امتیاز لازم حاصل نشد تا پیروزی شوم.

نایب قهرمان مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۲ بلگراد با بیان اینکه تمام تلاش من و هم‌تیمی‌هایم برای شاد کردن دل مردم است اظهار داشت: در مدت باقی مانده تا المپیک تلاش‌مان را مضاعف ادامه خواهیم داد تا هم در مسابقات جهانی پیش‌رو که فرصت کسب سهمیه است و هم در مسابقات المپیک بتوانیم خوش بدرخشیم.

امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم رقابت‌های جهانی در دور نخست علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد و در دور دوم صباح شریعتی از آذربایجان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد یاکوبی کاجایا از گرجستان را شکست داد و در نیمه نهایی مقابل کانتاس کنیستاتاس از لیتوانی به برتری دست رسید و به فینال راه یافت. او در این دیدار مقابل رضا کایالپ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

کد خبر 5589836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha