طی ۲۴ ساعت گذشته رخ داد؛

۲۱ عملیات مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری

۲۱ عملیات مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری

طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ عملیات مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی به وقوع پیوسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ عملیات مقاومتی از جمله ۴ مورد تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در کرانه باختری و قدس گزارش شده است که طی آن یک افسر صهیونیست به هلاکت رسیده و ۳ شهرک نشین دیگر زخمی شدند.

خبر دیگر مربوط به فلسطین اینکه، جوانان فلسطینی در شهرک «برقه» واقع در شمال غرب شهر نابلس با اشغالگران صهیونیست درگیر شدند که در آن ده ها فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار گرفتگی نفس شدند.

بر همین اساس، روز گذشته در عملیات مبارزان فلسطینی در ایست بازرسی رژیم صهیونیستی در غرب جنین یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید.

گفتنی است، شهیدان عبدالرحمان هانی عابد و احمد أیمن عابد عملیات کمین را علیه نظامیان صهیونیست اجرا کردند و با آنها درگیر شدند، در این درگیری شماری از نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

طی روزهای گذشته اراضی اشغالی فلسطین شاهد تشدید عملیات مقاومتی علیه رژیم صهیونیستی است و بسیاری از تحلیلگران و ناظران این حوادث نشانه وقوع انتفاضه سوم می دانند.

کد خبر 5590348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha