۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۴۱

فرمانده کل انتظامی کشور مطرح کرد؛

گذر موقت برای ورود به عراق فقط تا روز اربعین مهلت دارد

گذر موقت برای ورود به عراق فقط تا روز اربعین مهلت دارد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: گذر موقت برای ورود به کشور عراق فقط تا روز اربعین یعنی بیست و ششم شهریور ماه اعتبار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به تردد زائران گفت: تردد زائران در مرزهای شش‌گانه کشور به صورت روان انجام می‌شود و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: جلساتی را با طرف عراقی برگزار کردیم و هماهنگی‌های خوبی برگزار شده و امیدواریم در بستر این هماهنگی‌ها بتوانیم خدمتگزار خوبی برای زائران باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در برخی از محورها تردد خودرو سنگین است اظهار کرد: همکارانمان در پلیس راه‌ها وجود دارند و در حال هدایت خودروهای عمومی و اختصاصی هستند زمانی که خودروها از پارکینگ خارج می‌شوند ترافیک وجود دارد و امیدواریم با صبر و حوصله رانندگان بتوانند ترافیک را پشت سر بگذارند و در طول مسیر نیز به قوانین راهنمایی و رانندگی دقت داشته باشد.

اشتری درباره برگه گذر موقت اظهار کرد: گذر موقت مرزی مخصوص اربعین امسال است و تا پایان ماه صفر برای بازگشت زائران اعتبار دارد اما برای ورود به کشور عراق این گذر موقت تا روز اربعین یعنی بیست و ششم شهریور ماه اعتبار دارد و زائران باید تا پایان ماه صفر به کشور بازگردند.

وی ادامه داد: اما گذرنامه‌ها تا زمانی که تمدید شده باشند مهلت قانونی دارند و مشکلی برای گذرنامه‌هایی که زائران از قبل دریافت کرده اند وجود ندارد.

کد خبر 5590645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha