۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۴۵

کمیته های مقاومت مردمی فلسطین:

احیای روابط حماس و سوریه باعث تقویت محور مقاومت می شود

احیای روابط حماس و سوریه باعث تقویت محور مقاومت می شود

کمیته های مقاومت مردمی فلسطین از اقدام جنبش مقاومت اسلامی «حماس» مبنی بر احیای روابط با سوریه تمجید و تاکید کرد که این اقدام تاثیر مثبت بر مسئله فلسطین دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، «محمد البریم» مدیر دفتر اطلاع رسانی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین گفت که از سرگیری روابط میان جنبش حماس و سوریه باعث تقویت محور مقاومت در مواجهه با جنایت های دشمن صهیونیستی می شود.

وی از همه کشورهای عربی خواستار عمل به وظیفه خود، کنار گذاشتن عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی، تقویت روابط با مقاومت فلسطین و حمایت از آن در مواجهه با دشمن صهیونیستی شد.

گفتنی است، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» امروز، در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه‌های بین‌المللی دمشق و حلب، اعلام کرد که این جنبش به دنبال ایجاد روابطی مستحکم با دولت سوریه است.

حماس همچنین با اشاره به اینکه این جنبش تشدید تلاش‌ها برای دور کردن سوریه از نقش تاریخی مؤثر به‌ویژه در ارتباط با آرمان فلسطین را زیر نظر دارد، تأکید کرد: سوریه ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت این کشور را چند دهه در خود جای داد؛ مسئله‌ای که ایستادگی در کنار سوریه در شرایط تجاوزات ظالمانه علیه این کشور را به امری ضروری تبدیل می کند.

کد خبر 5590730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha