پلیس رژیم صهیونیستی تایید کرد؛

کشته شدن یک صهیونیست در عملیات مقاومتی در نزدیکی تل آویو

کشته شدن یک صهیونیست در عملیات مقاومتی در نزدیکی تل آویو

پلیس رژیم صهیونیستی کشته شدن یک زن صهیونیست در جریان عملیات مقاومتی در حومه تل آویو را تأیید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی ضمن تأیید خبر کشته شدن یک زن صهیونیست در شهرک «حولون» در حومه تل آویو، اعلام کرد که این زن در نتیجه عملیات مقاومتی کشته شده و مجری این عملیات از محل حادثه متواری شده است.

بر اساس گزارش منابع عبری زبان، یک زن صهیونیست روز سه شنبه در خیابان هاشمونائیم در منطقه حولون در حالی که هیچ گونه علائم حیاتی نداشت، پیدا شد.

شبکه «کان ۱۱» تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که دوربین‌های مداربسته در منطقه، لحظات حمله به این زن و تصاویر فرد مظنونی را که با ابزاری در دست به این زن حمله کرده و متواری شده است، ضبط کرده‌اند. نیروهای سرویس امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) هم تحقیقات در خصوص این حادثه را آغاز کرده و فیلم‌های دوربین مداربسته در محل را دریافت کرده‌اند.

برخی منابع صهیونیستی گفته‌اند که کشته شدن این صهیونیست بر اثر عملیاتی جنایی با انگیزه‌های قومیتی بوده اما بسیاری از منابع عبری زبان تاکید کرده‌اند که این عملیات، یک عملیات مقاومتی بوده است و سرویس‌های امنیتی رژیم اشغالگر تا کنون به سرنخی در مورد مجری این عملیات دست نیافته‌اند.

کد خبر 5594514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha