۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹

در راهپیمایی تهران صورت گرفت؛

قدردانی پرشور مردم از خدمتگزاران نیروی انتظامی

قدردانی پرشور مردم از خدمتگزاران نیروی انتظامی

نمازگزاران و اقشار مختلف مردم تهران پس از برگزاری راهپیمایی گسترده در محکومیت اهانت به مقدسات و اغتشاشات اخیر، با حضور طولانی مدت در مقابل نیروی انتظامی از خدمات و زحمات آنها قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم تهران و نمازگزارانی که امروز با حضور در دانشگاه تهران، این فریضه عبادی و سیاسی را به جای آوردند، بعد از اقامه نماز جمعه، با حضور پرشور و پرشمار خود در راهپیمایی اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

پس از آنکه به نظر می‌رسید راهپیمایی به دقایق پایانی خود رسیده است، گروهی از مردم به تدریج و خودجوش مقابل تعدادی از سربازان و خدمتگزاران نیروی انتظامی جمع شدند و با سر دادن شعار «نیروی انتظامی، تشکر تشکر» از تلاش آنها در حفظ امنیت و آرامش در روزهای ملتهب اخیر قدردانی کردند.

علیرغم آنکه با گذشت ساعتی از راهپیمایی، جمعیت تقریباً پراکنده شده بود، اما بار دیگر تجمع قابل توجهی مقابل درب دانشگاه تهران شکل گرفت و مردم دقایق بسیاری با سر دادن شعارهایی همچون «نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم» و «نیروی انتظامی اقتدار؛ اقتدار» همراهی و قدردانی خود را به خدمتگزاران نیروی انتظامی نشان دادند.

همچنین عده‌ای، با اهدای گل و گفتگوی چهره به چهره، از تلاش مضاعف نیروهای امنیتی صمیمانه تشکر کردند و با دعا برای سلامتی و قدرت بیش از پیش، به آنها قوت قلب دادند.

قدردانی پرشور مردم از خدمتگزاران نیروی انتظامی

گفتنی است، انتشار تصاویری از برخوردهای شدید فیزیکی اغتشاشگران با نیروی انتظامی و به شهادت رسیدن تعدادی از خدمتگزاران امنیت در روزهای اخیر، افکار عمومی را به شدت مکدر و آحاد مردم را آزرده‌خاطر ساخته بود.

کد خبر 5595919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فیروز طایفه AE ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 7
      من هم به نوبه خود از برادران غیور و جان بر کف نیروی انتظامی از اعماق وجود تشکر و قدر دانی میکنم و دستان پر مهر و محبتشان ر میبوسم واقعا نیروی انتظامی در این بلوا مظلوم واقع شد اجرشان با سید الشهدا