۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۱

به مناسبت هفته فراجا انجام شد؛

دیدار حجت الاسلام محمد حسنی با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا

دیدار حجت الاسلام محمد حسنی با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا

به مناسبت هفته فرماندهی انتظامی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور و کارکنان این سازمان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در جمع کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و هفته فراجا گفت: ما از عمق جان، خودمان را متشکر فراجا در تمامی حوزه‌ها خصوصاً برقراری امنیت اجتماعی می‌دانیم، فراجا در برقراری امنیت که جزو نیازهای اولیه جامعه است سنگ تمام گذاشته و سنگ صبور مردم است.

وی افزود: فراجا همواره بین مردم محبوب بوده است، مردم پلیس را پاره تن خود می‌دانند و با عمق جان پشت آن ایستاده‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: احساس نیاز مردم به وجود پلیس نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده و بدون آنها امکان ادامه زیست همراه با آرامش وجود ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی اظهار داشت: ما به ایستادگی مومنانه، مجاهدانه و با بصیرت پلیس در دفاع از امنیت اجتماعی و عمومی و ارزش‌های اسلام و انقلاب افتخار کنیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم با اهدای لوح به حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور هفته فراجا را به وی و آحاد کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی تبریک گفت.

کد خبر 5604310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha