۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۰

از سوی مرکز امور قرآنی؛

برگزاری دوره آمادگی نمایندگان ایران در مسابقات بین المللی قرآن

برگزاری دوره آمادگی نمایندگان ایران در مسابقات بین المللی قرآن

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف ارتقا سطح توانمندیها و آمادگی شرکت کنندگان راه یافته این دوره را به صورت مجازی و برخط؛ از اواخر مهرماه سالجاری آغاز وتا بهمن برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف ارتقا سطح توانمندیها و آمادگی بیشتر شرکت کنندگان راه یافته به سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد این دوره را به صورت مجازی و برخط؛ از اواخر مهرماه سالجاری آغاز و به صورت یک هفته در میان تا پایان بهمن برگزار خواهد شد.

حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی با اشاره به برگزاری این دوره گفت: در این دوره اساتید بین المللی در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن، صحت حفظ، بهداشت صوت و روانشناسی اجرا به تدریس خواهند پرداخت.

مجیدی مهر افزود: در رشته‌های تجوید، صوت و لحن، صحت حفظ، وقف و ابتدا، بهداشت صوت و روانشناسی اجرا از محضر اساتید محترم: محمدرضا پورزرگری و مرضیه دیانی، غلامرضا شاه میوه و سمانه کوچکی، امیر آقایی و دکتر الهام ماندگار مهر، دکتر سعید رحمانی و دکتر معصومه آگاهی، دکتر نسیم احمدی و دکتر مصطفی زارعان بهره مند خواهیم شد.

وی تصریح کرد: از ویژگی‌های بارز این دوره، آموزش مستمر شرکت کنندگان حداقل ۵ ماه پیش از برگزاری مسابقات بوده تا به بالاترین سطح از آمادگی رسیده و ان شاء الله منجر به کاهش استرس ناشی از مسابقات و کسب رتبه‌های برتر در مسابقات توسط شرکت کنندگان گردد.

وی افزود: شرکت کنندگان در این دوره در رشته حفظ کل: سینا طباخی و هاجر مهر علیان، رشته قرائت تحقیق: امیرحسین رحمتی و رشته قرائت ترتیل: محمد جواد جاوری و فهیمه اصغر زاده خواهند بود.

رئیس مرکز امور قرآنی در پایان افزود: به یاری خداوند متعال دوره آمادگی ویژه راه یافتگان به مرحله کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز پیش بینی گردیده است که زمانبندی دقیق و اساتید مربوطه متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5607386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha