۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸

مقتدایی در تذکر شفاهی:

ضرغامی به جای حرف‌هایی که در حیطه کاری او نیست کارش را انجام دهد

ضرغامی به جای حرف‌هایی که در حیطه کاری او نیست کارش را انجام دهد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر میراث فرهنگی را مدت‌ها پیش ارائه کردیم و ضرغامی به جای حرف‌هایی که درحیطه کاری او نیست باید کارش را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس مقتدایی ظهر امروز (چهارشنبه ۲۰ مهر) در صحن علنی مجلس در تذکری شفاهی گفت: شورای عالی جوانان، بخش نوجوانان را مدیریت و برنامه ریزی نمی‌کند. با رئیس جمهور سابق در این باره صحبت و مکاتبه کردم و گفتم ایرادی در این باره ایجاد شده است اما متأسفانه کاری صورت نگرفت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: در دوره جدید ریاست جمهوری نیز موضوع را دنبال کردم و همچنان تاکید می‌کنم نوجوانان ظرفیت عظیم ملت ایران هستند که باید مورد توجه جدی قرار بگیرند.

مقتدایی عنوان کرد: مجموعه آموزش و پرورش و سایر مراکز مربوط باید پای کار بیایند و اقدامات مفید و مؤثری در این رابطه انجام دهند، شورای عالی انقلاب فرهنگی توجه کند که با افزایش سن در شورای عالی جوانان عملاً بخش نوجوانان حذف شده است.

وی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور! رسیدگی به موضوع نوجوانان مهم است، نوجوانان کشور هم بدانند مجلس و مجلسی‌ها مجدانه پیگیر پیشرفت هر چه بیشتر آنها هستند.

مقتدایی همچنین عنوان کرد: استیضاح وزیر میراث فرهنگی را مدت هاست ارائه کرده ایم آقای وزیر میراث فرهنگی به جای حرف‌هایی که در حیطه کاری او نیست باید کارهای خود را انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازنشستگان عزیز بدانند فراکسیون بازنشستگان کشوری را اعم از لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی تشکیل داده ایم و کارهای آنها را جدی تر از گذشته دنبال خواهیم کرد.

کد خبر 5607563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 0
      شما هم سرت به کار خودت باشد مقامات امنیتی خودشان میدانند چگونه برخورد شود