دفتر سیاسی انصارالله یمن:

ازسرگیری روابط بین حماس و سوریه محور مقاومت را تقویت می کند

ازسرگیری روابط بین حماس و سوریه محور مقاومت را تقویت می کند

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن احیای روابط دمشق و جنبش حماس را به نفع فلسطین و موجب تقویت قدرت محور مقاومت برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با تبریک ازسرگیری روابط بین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و سوریه آن را به نفع موضوع فلسطین دانست.

بر اساس این گزارش، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که احیای روابط سوریه و حماس به نفع موضوع فلسطین است و قدرت محور مقاومت را تقویت می‌کند.

این دفتر همچنین تاکید کرد که دشمن باید درک کند که از شکستن اراده ملت فلسطین و جوانان مقاوم آن ناکام مانده است.

جنبش انصارالله یمن در عین حال عملیات قهرمانانه در فلسطین اشغالی و تازه‌ترین آن عملیات شهید «عدی التمیمی» را تبریک گفت و افزود: شهید قهرمان عدی التمیمی شجاعت خود را برای رویارویی با دشمن نشان داد.

لازم به ذکر است که «خلیل الحیه» نایب رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوار غزه روز چهارشنبه پس از دیدار نمایندگان گروه‌های فلسطینی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در نشستی خبری در دمشق به شرح جزئیات این دیدار پرداخت.

«خلیل الحیه» در این نشست خبری گفت: دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه گرم و صمیمی بود و او عزم خود را برای ارائه همه حمایت‌های سوریه از مردم فلسطین و مقاومت آنها ابراز کرد. دیدار با رئیس جمهور سوریه گواه این است که روحیه مقاومت در امت در حال تجدید است و از اینجا به اشغالگران می‌گوئیم که دیدار ما پاسخی به پروژه‌های آنها است.‌

وی در ادامه افزود: دیدار ما با رئیس جمهور اسد، باشکوه بود و از این به بعد حضور خود را در سوریه از سر خواهیم گرفت و با دمشق برای حمایت از مردم خود و ثبات سوریه همکاری خواهیم کرد. ما در این دیدار به رئیس جمهور اسد اطمینان دادیم که از سوریه، تمامیت ارضی و یکپارچگی این کشور حمایت می‌کنیم و با هرگونه تجاوزی که آن را هدف قرار دهد، مخالفیم.

کد خبر 5613516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha