۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶

فیروزی مطرح کرد؛

افزایش ۳۰ درصدی مستمری با هدف کاهش مشکلات معیشتی مددجویان

افزایش ۳۰ درصدی مستمری با هدف کاهش مشکلات معیشتی مددجویان

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۳۰ درصدی مستمری با هدف کاهش مشکلات معیشتی مددجویان مراحل نهایی خود را می‌گذراند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمت‌الله فیروزی در رابطه با افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد در لایحه افزایش حقوق که در نوبت رسیدگی صحن علنی مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: دولت و مجلس نگاهشان کمک به مددجویان است البته توان مالی دولت محدود است. هم اکنون در متن لایحه افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان پیشنهاد شده است و امیدواریم بخشی از مشکلات خانواده‌های نیازمند حل شود.

وی ادامه داد: مجلس برای بودجه ۱۴۰۲ و برنامه توسعه هفتم نگاهش حمایت از اقشار کم درآمد جامعه و نیازمندان است. مجلس نیز نگران گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه است زیرا نمایندگان از دل همین مردم هستند و دغدغه‌های جامعه دغدغه آنهاست.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید رضایت مردم را جلب و حفظ کرد؛ دولت مردان و کارشناسان به اتفاق تلاش کنند تا راه‌های رفع مشکلات جامعه را شناسایی و عملیاتی کنند. لازم است هر اقدام تسهیل کننده برای رفع مشکلات معیشتی مددجویان را انجام دهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس، مسکن را موضوع اصلی مددجویان جامعه دانست و گفت: شعار دولت سیزدهم تأمین مسکن مورد نیاز اقشار نیازمند بوده و مجلس هم موافق است که حوزه مسکن اجتماعی را تقویت کنیم و هر کاری که بتوان به واسطه آن باری از دوش مستضعفان برداشت نباید نسبت به انجام آن کوتاهی کرد

کد خبر 5614520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha