۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳

فرماندار خلخال:

تکمیل سد شهید پستی اولویت پروژه‌های عمرانی خلخال است

تکمیل سد شهید پستی اولویت پروژه‌های عمرانی خلخال است

خلخال- فرماندار شهرستان خلخال گفت: تکمیل و افتتاح پروژه سد شهید عمران پستی خلخال از اولویت‌های اصلی مسئولان این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد یحیی‌زاده پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از تأسیسات آب شرب خلخال اظهار کرد: سال گذشته با تأمین ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار، عملیات اجرایی احداث سد چندمنظوره شهید عمران پستی در شهر هشجین مرکز بخش خورش‌رستم این شهرستان آغاز شد.

وی تصریح کرد: این اعتبار با پیگیری و تلاش نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به طور مستقیم از مرکز کشور تأمین شده است.

فرماندار خلخال از سالم بودن آب شرب خلخال خبر داد و گفت: با بررسی کارشناسان آب و فاضلاب استان و آب منطقه‌ای، در کیفیت آب آشامیدنی خلخال هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد و آب آشامیدنی تأمین شده خلخال به طور کامل سالم و بهداشتی است.

یحیی‌زاده افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از طرح در حال احداث آبرسانی شهر خلخال آب سالم و بهداشتی ۵۰ سال آینده شهروندان این شهر تأمین می‌شود.

وی از اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار در سفر اخیر نایب رئیس مجلس به خلخال برای تأمین آب این شهرستان خبر داده و خواستار پیگیری اختصاص این اعتبارات از طرف مدیرکل آب و فاضلاب استان شد.

فرماندار شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: برنامه اولویت‌دار آب و فاضلاب شهرستان تأمین آب آشامیدنی هشجین، پیگیری تسریع ساخت سد شهید پستی هشجین و اقدام برای ساخت فاضلاب شهرهای کلور و هشجین است.

کد خبر 5615053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha