۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۴۴

یوسفی در صحن مجلس:

فاجعه شیراز نتیجه رفتار افرادی است که امنیت کشور را نمی‌خواهند

فاجعه شیراز نتیجه رفتار افرادی است که امنیت کشور را نمی‌خواهند

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: نظام اسلامی پذیرای اعتراض است، اما صف اغتشاشگر از معترض جداست. فاجعه شیراز نتیجه رفتار کسانی است که می‌خواهند در کشور امنیت نباشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، اظهار داشت: شهادت مردم مظلوم اما مقتدر ایران را تسلیت می گویم.

وی تاکید کرد: افرادی که به طفل صغیر و مادر بی دفاع رحم نمی‌کنند، ماهیت دموکراسی خود را نشان دادند و حتی شهادت آن طفل مظلوم و مادر شریف را هم محکوم نکردند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نظام اسلامی پذیرای اعتراض است، اما صف اغتشاشگر از معترض جداست و فاجعه شیراز نتیجه رفتار کسانی است که می‌خواهند در کشور امنیت نباشد.

یوسفی با اشاره به ترور شهدای هسته‌ای و شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: هر وقت در کشور بی نظمی و آشوب ایجاد شد، شاهد کاهش امنیت و وارد شدن خسارت به مردم بودیم. اقتدار نظام جمهوری اسلامی بر هیچ فردی پوشیده نیست و همه بدانند ایران سوریه نمی‌شود.

کد خبر 5620225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهرزادترنج IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 1
      نتیجه فعالیت کسانی است که قصددارندفضاراامنیتی کنند
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      1 0
      نه خیر نتیجه رفتار کسانی است که مزدور دشمنند وبا حجاب زن زندگی ازادی ،زن ،هرزگی جنایت رو می خوان در ایران رواج بدن ولی کور خوندن