۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۴۱

آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان نوسازی مدارس برگزار شد

آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان نوسازی مدارس برگزار شد

مراسم تکریم و تودیع مهراله رخشانی‌مهر رئیس پیشین و معارفه حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس جدید سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تکریم و تودیع مهراله رخشانی‌مهر رئیس پیشین و معارفه حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش صبح یکشنبه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

مهراله رخشانی مهر رئیس سابق سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: همواره گفتم مدیریت باید مدت دار باشد و چهار سال مدیریت کافی است. گزارش عملکردهایم را از مدت‌ها قبل نوشته بود و آماده معارفه و تودیع بودم. شرایط طوری رقم خورد که ما بیشتر در خدمت وزارت وزارت آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: خیلی مشورت کردیم و با آقای نوری هم صحبت‌های زیادی کردیم؛ آقای وزیر مرد بسیار مهربانی است و خدا می‌داند که چقدر دانش آموزان را دوست دارد.

رخشانی مهر با بیان اینکه آقای خان محمدی را از مدت‌ها قبل به عنوان خیر و نیروی جهادی می‌شناسم؛ گفت: ایشان یک نیروی جهادی اصولگرا بود که ما کتاب زندگینامه و معرفی خدمات وی را در دولت اعتدالی گذشته انجام دادیم. سازمان نوسازی به دور از سیاسی کاری است و از آقای خان محمدی هم می‌خواهم این رویه را ادامه دهد.

وی در خصوص اقدامات گسترده گفت: بارها در زمان مسئولیت ردیف بودجه برای سازمان نوسازی در نظر گرفتیم. حدود پانصد میلیارد تنها برای تجهیز هنرستان‌ها در نظر گرفته شده است. سفرهای استانی راه به دست آوردن منابع است‌.

رخشانی مهر با اشاره به کمک‌های نمایندگان مجلس گفت: ما در سازمان نوسازی توجه خوبی به مجلس داشتیم تا بودجه مورد نیاز محرومیت زدایی را دریافت کنیم. هر موضوعی که به ما مربوط می‌شد توانستیم یک ردیف بودجه برای نوسازی مدارس بگیریم.

وی با بیان اینکه هر جا پول باشد فساد هم وجود دارد؛ اظهار کرد: اما ما تلاش کردیم فسادی در سازمان نوسازی نباشد. در دوران گذشته مدیرانی از سازمان نوسازی به دلیل فساد بازداشت شدند اما در دوران مدیریت ما در سازمان نوسازی هیچ مدیری بازداشت نشد. هر کسی هم بتواند ثابت کند من یک برگ کاغذ از سازمان نوسازی برای زندگی شخصی خودم برداشتم، می‌تواند معرفی کند.

کد خبر 5625457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha